eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Ożywienie na rynku czasopism

Ożywienie na rynku czasopism

2006-08-29 11:45

Ożywienie na rynku czasopism

© fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP - w okresie od maja 2005 r. do czerwca 2006 r. - znacząco zwiększyło się zainteresowanie czasopismami. Rok temu, co trzeci dorosły Polak (32%), nie kupował ani nie czytał żadnych czasopism, dziś jest ich tylko 19 %.

Przeczytaj także: Polscy czytelnicy czasopism 2005


W zeszłym roku, po więcej niż jeden tytuł, sięgało 41% respondentów, obecnie jest to znacznie ponad połowa ogółu badanych (59%).

Panom, podobnie jak przed rokiem, łatwiej obejść się bez czytania czasopism. Udaje się to częściej niż co piątemu badanemu. 22% mężczyzn i 16% pań nie czyta żadnych czasopism. Do czterech tytułów lub większej ich liczby zagląda 21% kobiet i zaledwie 9% mężczyzn.

Najpopularniejszy tytuł wśród kobiet to nadal "Przyjaciółka". W miarę regularnie czyta ją 17% pań. Za nią znalazły się Tina (11%), Pani Domu, Życie na Gorąco i Tele Tydzień (po 10% czytelniczek).

Panowie wolą raczej oglądać niż czytać. Najczęściej sięgają bowiem po Tele Tydzień (8%), a dopiero w następnej kolejności po Newsweek (6%), Politykę (5%), Przegląd Sportowy (4%), Wprost (4%) i Piłkę Nożną (3%).

Raport TNS OBOP z cyklicznych badań na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku ponad 15 lat.
Przeczytaj także: Dzienniki: spadek sprzedaży Dzienniki: spadek sprzedaży

oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: