Przegląd reklam dekady już dostępny
2014-01-28 18:01
Komunikat PR
Należący do sieci Goldbach Audience system monitoringu reklam w polskim internecie, AdReport, stał się bazą do przygotowania przeglądu reklam internetowych dekady.
Przegląd reklam internetowych dekady jest to zestawienie kreacji, które na przestrzeni ostatnich 10 lat wyróżniły się w polskim internecie. W ramach przeglądu prezentowane są pojedyncze reklamy, jak również te, które stanowiły część większych kampanii. Przegląd stanowi subiektywny wybór autorów.
Zestawienie doskonale ukazuje zmiany jakie na przestrzeni lat zaszły w obszarze reklamy online. W ramach przeglądu przypomniane zostały kampanie największych marek telekomunikacyjnych, FMCG, samochodowych czy kosmetycznych, a także kampanie społeczne. Ponadto w zestawieniu znalazły się kreacje, których slogany reklamowe weszły do języka potocznego.
Z przeglądem reklam dekady można zapoznać się pod adresem http://www.kampaniedekady.adreport.pl/.
Przegląd reklam internetowych dekady został przygotowany w oparciu o AdReport, system monitoringu reklamy display w polskim intrenecie. System umożliwia analizowanie działań konkurencji, lokalizowanie aktywnych klientów z poszczególnych sektorów oraz śledzenie trendów w reklamie online. AdReport działa na rynku od ponad 10 lat.
Profil AdReport
AdReport to system monitoringu reklamy display w polskim internecie. Badanie obejmuje wszystkie znane formy reklamy display wyświetlane na niespełna 5000 największych i najważniejszych polskich witryn i portali internetowych. System rejestruje codziennie kilkadziesiąt nowych kampanii reklamowych, opisując każdą z nich takimi parametrami, jak produkt, marka, forma reklamowa, miejsce emisji. AdReport to również baza ponad 600 000 plików, kreacji reklamowych zapisanych w formacie *.swf) oraz zrzutów ekranu (zapisanych w formacie *.jpg).
Dostęp do AdReportu to możliwość analizowania działań konkurencji, lokalizowania aktywnych klientów z poszczególnych sektorów oraz śledzenia trendów w reklamie online. Z danych prezentowanych w bazie systemu korzystają największe domy mediowie i agencje obecne na polskim rynku, jak na przykład Hypermedia, Mediacom, Mindshare, wydawcy internetowi Agora, Presspublica czy Infor, a także klienci indywidualni z różnych branży, m.in.: Media Markt.
Profil Goldbach Audience
Goldbach Audience to wiodący dostawca nowoczesnych narzędzi do realizacji kampanii display, wideo i mobile w internecie. W ramach swojej sieci reklamowej firma zrzesza serwisy internetowe oraz łączy grupy docelowe z reklamodawcami. Goldbach Audience oferuje profesjonalną obsługę, indywidualne rozwiązania reklamowe oraz strukturyzowane produkty, które mają pomóc klientom w realizacji różnorodnych projektów reklamowych.
Zestawienie doskonale ukazuje zmiany jakie na przestrzeni lat zaszły w obszarze reklamy online. W ramach przeglądu przypomniane zostały kampanie największych marek telekomunikacyjnych, FMCG, samochodowych czy kosmetycznych, a także kampanie społeczne. Ponadto w zestawieniu znalazły się kreacje, których slogany reklamowe weszły do języka potocznego.
Z przeglądem reklam dekady można zapoznać się pod adresem http://www.kampaniedekady.adreport.pl/.
Przegląd reklam internetowych dekady został przygotowany w oparciu o AdReport, system monitoringu reklamy display w polskim intrenecie. System umożliwia analizowanie działań konkurencji, lokalizowanie aktywnych klientów z poszczególnych sektorów oraz śledzenie trendów w reklamie online. AdReport działa na rynku od ponad 10 lat.
Profil AdReport
AdReport to system monitoringu reklamy display w polskim internecie. Badanie obejmuje wszystkie znane formy reklamy display wyświetlane na niespełna 5000 największych i najważniejszych polskich witryn i portali internetowych. System rejestruje codziennie kilkadziesiąt nowych kampanii reklamowych, opisując każdą z nich takimi parametrami, jak produkt, marka, forma reklamowa, miejsce emisji. AdReport to również baza ponad 600 000 plików, kreacji reklamowych zapisanych w formacie *.swf) oraz zrzutów ekranu (zapisanych w formacie *.jpg).
Dostęp do AdReportu to możliwość analizowania działań konkurencji, lokalizowania aktywnych klientów z poszczególnych sektorów oraz śledzenia trendów w reklamie online. Z danych prezentowanych w bazie systemu korzystają największe domy mediowie i agencje obecne na polskim rynku, jak na przykład Hypermedia, Mediacom, Mindshare, wydawcy internetowi Agora, Presspublica czy Infor, a także klienci indywidualni z różnych branży, m.in.: Media Markt.
Profil Goldbach Audience
Goldbach Audience to wiodący dostawca nowoczesnych narzędzi do realizacji kampanii display, wideo i mobile w internecie. W ramach swojej sieci reklamowej firma zrzesza serwisy internetowe oraz łączy grupy docelowe z reklamodawcami. Goldbach Audience oferuje profesjonalną obsługę, indywidualne rozwiązania reklamowe oraz strukturyzowane produkty, które mają pomóc klientom w realizacji różnorodnych projektów reklamowych.
oprac. : Komunikat PR