Wp.pl jednak w Grupie TP
2005-08-03 12:10
Przeczytaj także: Mobilna reklama WP
„Kończą się wszystkie spory, a Wirtualna Polska – kontynuuje swoją drogę po duży sukces rynkowy” – powiedział Jacek Kawalec, członek Zarządu WP.Portal, który jesienią będzie obchodził swoje dziesięciolecie w dalszym ciągu prowadzony w ramach spółki akcyjnej Wirtualna Polska S.A. Nie zmieni się, więc akcjonariusz Portalu. Przedsiębiorstwo będzie prowadzone w ramach Grupy TP.
Wirtualna Polska notuje stały wzrost przychodów, a w II kwartale 2005 roku osiągnęła pierwszy w historii zysk netto na poziomie 0,9 mln zł. Dynamika wzrostu przychodów, ze sprzedaży reklamy w II kwartale przekroczyła 130 proc.
„Wierzymy, że ulegną zwiększeniu udziały Wirtualnej Polski w rynku. Już dziś szacuję, że przekroczyliśmy 25% udziałów w rynku reklamy internetowej i dzięki dzisiejszym decyzjom sprzedaż powinna znacznie wzrosnąć. Cieszymy się, że praca naszej załogi przyniosła tak dobre wyniki i że rosną szanse na zdyskontowanie dziesięcioletniej pracy akcjonariuszy i pracowników.” – powiedział Maciej Grabski, członek Zarządu WP.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Wirtualna Polska sprzedana grupie O2
-
Kampania wizerunkowa WP
-
Media w WP
-
Jażdżyński - z Interii do WP
-
Największy obciach lata
-
Jaka jest realna sytuacja WP?
-
Allegro z Wirtualną
-
mobi.wp.pl: Wirtualna Polska w komórce
-
Adkontekst: boksy reklamowe Netsprint i WP