eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia marketingowa
  • Shopdropping: marketing podrzucania

    Shopdropping: marketing podrzucania

    00:16 21.08.2010

    Do tej pory największą zmorą wielkich marketów były kradzieże. Obecnie sytuacja zaczyna się zmieniać - zamiast kraść, zostawiają. To zjawisko, lub jak kto woli trend, nosi angielską nazwę shopdropping, względnie droplifting. Pierwsze działania sabotażowe w miejscach sprzedaży sięgają 21 lat wstecz, kiedy to Organizacja Wyzwolenia Barbie (Barbie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing podrzucania, strategia marketingowa, działania marketingowe, droplifting
  • Kampanie reklamowe dla seniorów

    Kampanie reklamowe dla seniorów

    13:05 19.08.2010

    Zaczynamy mieć również na rynku polskim tzw. kompleks Piotrusia Pana. Wiele produktów, np. kosmetyków przeznaczonych dla ludzi starszych, nie może znaleźć odbiorców w tej grupie, ponieważ spotyka się z odpowiedzią: senior - to jeszcze nie ja. Jak kierować przekaz reklamowy do specyficznej grupy docelowej, która starannie planuje wydatki i jest ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, kampanie marketingowe, seniorzy, senior
  • Skuteczne zarządzanie marką

    Skuteczne zarządzanie marką

    00:04 16.08.2010

    ... marką jest niezwykle prosta: jeżeli marka stanowi tak znaczący procent wartości firmy, to należy zintegrować strategie biznesowe ze strategiami marketingowymi. Strategia marketingowa musi być wizjonerska i najlepiej realizować ją we własnej niszy rynkowej. To proste, lecz trudne w realizacji. Chciałbym już we wstępie zaznaczyć ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
  • Reklama i promocja w Internecie a podatki

    Reklama i promocja w Internecie a podatki

    11:59 10.08.2010

    Coraz częściej działania szeroko rozumianego marketingu prowadzone są przez przedsiębiorców w sieci Internet. Działania marketingowe mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania, warto jednak zwrócić uwagę na kilka zagadnień, które wynikają z faktu prowadzenia ich właśnie w sieci. Pozyskiwanie powierzchni na reklamę w Internecie Niedostrzeganym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe
  • ISO 9001 a konkurencyjność firmy

    ISO 9001 a konkurencyjność firmy

    00:03 10.08.2010

    Większość firm, które wdrożyły System Zarządzania Jakością ISO 9001, uważa, że to przedsięwzięcie się opłaca. Jakie problemy napotykają firmy podczas przygotowań do audytu certyfikującego, czy korzystają z pomocy wyspecjalizowanych firm i jakie korzyści, a jakie negatywne skutki wdrożenia dostrzegają? Badanie zostało przeprowadzone w pierwszym ... WIĘCEJ

    Tematy: konkurencyjność firmy, strategia marketingowa, innowacyjność przedsiębiorstw, konkurencyjność przedsiębiorstw
  • Marketing: strategie wzrostu

    Marketing: strategie wzrostu

    09:37 05.08.2010

    ... w danej chwili pozycji i pozytywnego wizerunku firmy. Można powiedzieć, że taka firma ma wszystko co potrzeba do wzrostu: zasoby, doświadczenie, wiedzę, a strategia (w największym uproszczeniu) polega na zwiększeniu swoich udziałów kosztem konkurentów. Alternatywą jest zwiększenie sprzedaży u obecnych klientów. Jak powiększyć udziały rynkowe Mamy ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marka, wizerunek marki, strategia sprzedaży
  • Reklama i zmysły

    Reklama i zmysły

    13:16 28.07.2010

    ... doboru melodii w punkcie sprzedaży, podczas akcji promocyjnej, eventu, digitalizacji motywu muzycznego jako dzwonka telefonu czy sygnał w „windowsach”, ale również cała strategia „odpalania” tych nut klientowi w odpowiednich momentach jego życia. Przywołując ponownie branżę motoryzacyjną, warto wspomnieć, że koncerny samochodowe zatrudniają również ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, formy reklamy, marketing i reklama
  • Identyfikacja Wizualna Firmy

    Identyfikacja Wizualna Firmy

    13:37 14.07.2010

    ... , kolorystyka architektoniczna czy wygląd strony internetowej, daje klientom poczucie, że również oni będą traktowani w sposób, na który zasługują. Dokładnie zaplanowana strategia wizualizacji firmy nie tylko zapewnia zaufanie klientów, ale również pomaga w tworzeniu więzi partnerskich i biznesowych. Obrazy graficzne doskonale pomagają w budowaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: firma, kreowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy, dbanie o wizerunek firmy
  • Czemu służy segmentacja rynku?

    Czemu służy segmentacja rynku?

    13:44 17.06.2010

    Obserwowany obecnie wzrost liczby konsumentów oraz ewolucja ich zachowań i nawyków przekłada się na dużą dynamikę rynku. Rozdrobnione potrzeby strony popytowej determinują wzrost innowacyjnych zachowań wśród producentów. W tak kreowanym środowisku pojęcie „przeciętnego klienta” przestaje istnieć. Nabywca identyfikowany jest jako jednostka o ... WIĘCEJ

    Tematy: segmentacja rynku, segmentacja klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe
  • Marki odzieżowe i ich strategie

    Marki odzieżowe i ich strategie

    12:52 15.06.2010

    ... zeszłoroczną recesją. Sytuacja ta obrazuje przede wszystkim, iż dotychczasowa strategia Gap-a jest tak dalece nieprzystająca do współczesnych konsumenckich insightów, ... podwyższoną funkcjonalnością produktu. Strategia marketingowa Muji, którą jej właściciele z pewnością woleliby nazwać filozofią, nie oznacza bowiem podejścia „less is more”. Strategia ... WIĘCEJ

    Tematy: moda, marki odzieżowe, strategia marketingowa, rebranding

poprzednia  

1 ... 7 8 9 ... 11

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: