eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › strategia marketingowa
  • Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?

    Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?

    13:18 13.05.2010

    Marketerzy w coraz większym stopniu zwracają uwagę na seniorów jako atrakcyjną grupę konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar. Jednak seniorzy, jako specyficzna grupa odbiorców, charakteryzują się właściwym jej sposobem odbioru treści serwowanych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, marketing 65, skuteczność kampanii reklamowej, seniorzy
  • Marketing a różnice płci

    Marketing a różnice płci

    13:02 12.05.2010

    Niektórzy uważają, że w dzisiejszych czasach płeć nie ma znaczenia. Dowodzą, że to nie geny, a wychowanie, stereotypy i nasze oczekiwania wpływają na zachowanie dzieci. Jednak... Każdy z nas doświadcza różnorodności płciowej. Skoro więc to zróżnicowanie jest dla nas oczywiste, na co dzień doświadczane, opisywane w książkach, to pojawia się pytanie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, różnice płci, badania marketingowe, działania marketingowe
  • Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    Nowy marketing: dialog między marką i odbiorcą

    09:51 23.03.2010

    To, co kiedyś wydawało się wielu marketingową utopią, staje się faktem. Nowy marketing oparty na idei dialogu pomiędzy marką a odbiorcą (uczestnikiem relacji) rozpoczął swoje rządy. Marketing zintegrowany, marketing relacji stają się synonimami tego nowego podejścia. Coraz więcej firm i korporacji rozumie zachodzące zmiany i w nich uczestniczy. ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja marketingowa, działania marketingowe, strategia marketingowa, nowy marketing
  • Strategie biznesowe a sukces firmy

    Strategie biznesowe a sukces firmy

    13:55 10.03.2010

    Wielu dyrektorów i menedżerów poświęca cały swój czas na rozwiązywanie bieżących problemów i zażegnywanie powstających sytuacji kryzysowych zamiast skupić się na zapewnieniu firmie przetrwania i sukcesu. Wykorzystują swoje umiejętności i działania, by formułować oceny oraz podejmować taktyczne decyzje operacyjne, podczas gdy los firmy jako całości ... WIĘCEJ

    Tematy: strategie biznesowe, strategie firm, strategia marketingowa, strategia inwestycyjna
  • Insight czyli zrozumienie konsumenta

    Insight czyli zrozumienie konsumenta

    10:26 23.02.2010

    Po czym poznać, że udało nam się odnaleźć mityczny insight? To o wiele prostsze niż sama droga dojścia do niego. Jeżeli trafimy celnie, rynek zareaguje żywiołowo, a to przełoży się na zyski. Jeśli nie, nasze działania nie odzwierciedlą się w żaden sposób. Zaglądając do słownika, dowiadujemy się, że insight to „dogłębne lub nagłe zrozumienie ... WIĘCEJ

    Tematy: insight, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, wspieranie sprzedaży
  • Skuteczna strategia marketingowa

    Skuteczna strategia marketingowa

    02:20 22.01.2010

    Skuteczna strategia marketingowa musi opowiadać historię marki. Pozwala to marce jednoznacznie określić się na rynku poprzez spozycjonowanie adekwatne do potrzeb konsumentów i przy tym ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki
  • E-marketing coraz popularniejszy

    E-marketing coraz popularniejszy

    00:20 25.12.2009

    Prognozy na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Kreowanie marki w polskich realiach

    Kreowanie marki w polskich realiach

    10:40 21.12.2009

    ... się marką, ale jednocześnie przykład ewidentny, dowodzący, że w oparciu o wiedzę, cierpliwość i pomysł można zbudować coś wartościowego. Wiedza marketingowa to dla większości przedsiębiorców nadal jedynie koszt. Tymczasem to inwestycja. Drodzy polscy przedsiębiorcy, zechciejcie przynajmniej wysłuchac ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki
  • Mapa rynku: punkt widzenia klienta

    Mapa rynku: punkt widzenia klienta

    10:17 15.12.2009

    Dwa ważne narzędzia niezbędne w dojściu do celu to mapa obszaru i duża czerwona strzałka z napisem "Tu jesteś". Jednym z najtrudniejszych zadań w szybkiej konfrontacji z rzeczywistością jest stworzenie stałego kontekstu i struktury w celu uchwycenia wszystkich punktów widzenia i informacji na jeden sposób. Zbyt często spotykamy się z równoległymi ... WIĘCEJ

    Tematy: mapa rynku, segmentacja rynku, jak zdobyć klientów, strategia marketingowa
  • Zainwestuj w event marketing

    Zainwestuj w event marketing

    10:26 10.12.2009

    Nie ulega wątpliwości, iż dzisiejszego konsumenta należy zaskoczyć. Natarczywe i bezustanne namawianie go do czegoś czy wciskanie do ręki ulotki czy nawet "nachodzenie" za pośrednictwem skrzynki mailowej doprowadziło do buntu konsumenta, który zaczął mówić NIE. Dlaczego warto inwestować w eventy? Chociażby dlatego, że już od dziecka nauczeni ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, event marketing, strategia marketingowa, wizerunek firmy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: