eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › rynek reklamy
  • Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    Branża handlowa nie szczędzi na reklamę

    11:51 22.06.2018

    ... . Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów. WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    00:36 17.06.2018

    ... uważają, że ten inteligentny algorytm reklamowy sprawi, że konsumenci będą chętniej reagować na reklamy internetowe, a tym samym zapewni on więcej przychodów reklamodawcom i wydawcom. Podsumowując, konsumenci zobaczą tylko te reklamy, które rzeczywiście do nich przemawiają, co w konsekwencji doprowadzi do zwiększenia ich satysfakcji, większej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, uczenie maszynowe
  • Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?

    00:23 06.06.2018

    ... Agricole, PKO BP, Provident, Nationale Nederlanden oraz Visa. Finanse: typy reklamowanych usług W kwietniu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (34 proc. wszystkich kategorii produktowych), kont osobistych, bankowości oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic

    Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic

    12:41 19.03.2018

    ... : typy reklamowanych usług W lutym branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych (35 proc. wszystkich kategorii produktowych), kont ... typy reklamowanych usług Branża telekomunikacyjna po raz kolejny w największym stopniu inwestowała w reklamy oferty łączonej (TV, internet, telefon). Na drugim miejscu z nieco ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    12:35 01.03.2018

    ... głosowo cyfrowych asystentów obsługiwanych przez sztuczną inteligencję. Polski rynek reklamy też przenosi się do cyfrowego świata Jak podaje agencja Zenith, która przeprowadziła analizę rynku reklamowego w Polsce,wartość całego krajowego rynku reklamy wzrosła w 2017 roku o 2%. W 2018 r. rynek reklamowy będzie rósł z nieco niższą dynamiką (1,9%), by ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa
  • Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    Gdzie zmierza reklama cyfrowa?

    10:08 13.02.2018

    ... o nich informacje. Oznacza to ogromne zmiany dla funkcjonowania całej branży, w szczególności jeśli chodzi o pozyskiwanie informacji na temat swoich klientów. Świat reklamy cyfrowej czeka sporo przekształceń i nowych wyzwań. Zapewne będziemy świadkami zarówno wielu sukcesów, jak i nieudanych prób nowych zmian. Niemniej jednak, poziom ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, blockchain
  • Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?

    Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?

    11:20 14.12.2017

    ... oraz ING. Na kolejnych miejscach różnice w wydanych kwotach nie były znaczne. Finanse: typy reklamowanych usług Branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy pożyczek gotówkowych, kont osobistych oraz kredytów gotówkowych. Porównując te dane z zestawienie z zeszłego miesiąca, można zauważyć duże zmiany w wyborze reklamowanych usług ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.

    12:52 04.09.2017

    Dom mediowy Codemedia już po raz kolejny wziął pod lupę wydatki na reklamę. Tym razem analizie poddano pierwszą połowę br. i sektor handlowy (bez e-commerce). Z opracowania wynika m.in., że w badanym okresie reklama tej branży pochłonęła 492,7 mln zł, co jest wynikiem o 8% lepszym od uzyskanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny
  • Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic

    12:32 31.08.2017

    Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.

    12:08 17.08.2017

    W I półroczu br. wydatki, które branża e-commerce przeznaczyła na reklamę, okazały się o 8% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Największe budżety pochłonęła reklama w Internecie, która pozostaje ulubionym medium reklamodawców z tego sektora. Najhojniejszy w badanym okresie okazał się sklep internetowy Bon Prix, który wydał na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce

poprzednia  

1 2 3 4 ... 10 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: