-
NetSprint reklamuje lokalnie
10:27 04.06.2004
Wyszukiwarka NetSprint.pl wprowadziła do swojej oferty Lokalny Link Sponsorowany, pozwalający małym i średnim przedsiębiorcom dotrzeć precyzyjnie ze swoją ofertą do klientów mieszkających w tym samym regionie kraju. Kryterium geograficzne jest szczególnie istotne dla niewielkich firm działających na rynkach lokalnych. Dotychczas wyszukiwarki w ...
Tematy: reklama, linki sponsorowane, netsprint, wyszukiwarki -
Reklamodawcy wracają do Internetu
13:48 17.05.2004
Amerykański rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000. Dużą rolę w poprawie sytuacji na rynku odegrał zastrzyk finansowy związany z nasileniem internetowych kampanii koncernów motoryzacyjnych i wytwórni filmowych. eMarketer szacuje, ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, internet -
Internet i Mobile 2003
00:01 01.05.2004
Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB Polska) opublikował obszerny raport poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych. 90 stronicowy raport dołączono do majowego wydania magazynu Brief. Analiza zagadnień zawartych w raporcie ma na celu określić miejsce ...
Tematy: internet, technologie mobilne, reklama, reklama internetowa -
Wydatki na reklamę - III 2004
13:31 15.04.2004
Jak podaje firma badawcza Expert Monitor w marcu 2004 r. wydatki na reklamę w mediach wyniosły ponad 1 011 mln złotych. Tak duży wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca, w połączeniu z ogólną tendencją związaną z początkiem roku, pozwala na optymistyczne prognozy. Najprawdopodobniej już w kwietniu rynek reklamowy pobije kolejny rekord wydatków ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama -
ARBOzasięg kontra portale
13:55 07.04.2004
Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. Propozycja ARBOmedia różni się od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych ...
Tematy: arbozasięg, arbomedia, reklama internetowa, reklama w internecie -
Wydatki na reklamę - II 2004
00:01 12.03.2004
Jak donosi firma badawcza Expert Monitor, w lutym wydatki na reklamę w Telewizji wyniosły 439 996 067 zł, tj. około 80 mln zł więcej (+22%) w porównaniu do miesiąca poprzedniego i o ponad 20 mln złotych (-4,3%) mniej niż w lutym 2003 roku. Tradycyjnie w pierwszych miesiącach roku obserwujemy wzrost wydatków w telewizji - jednak tegoroczny wzrost ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę -
Jaki jest polski konsument
11:53 11.03.2004
Jakimi jesteśmy konsumentami? Gdzie robimy zakupy i na co przeznaczamy pieniądze? Jakie są nasze postawy wobec reklamy? Czy uważamy, że jest jej za dużo? I czy mamy do niej zaufanie? Jakie towary powinno się reklamować, a jakich nie? Między innymi na te pytania odpowiada pierwsze w Polsce niekomercyjne badanie socjologiczne postaw konsumenckich ...
Tematy: badania konsumentów, polscy konsumenci, reklama -
Denerwujące reklamy
14:58 08.03.2004
W ciągu ostatniej dekady obserwujemy nasilające się zjawisko zmieniania kanałów w trakcie trwania bloku reklamowego. Według badania Ipsos-ASI [wym.: ipsos ei-es-ai] z lutego br. już blisko połowa (47%) Polaków w wieku w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie ...
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna -
Reklama w sieci jest skuteczna
11:01 18.02.2004
... te, które nie miały z nią kontaktu. Porównanie wyników ankiet wypełnionych przez te dwie grupy respondentów dało odpowiedź, jaki wpływ miała reklama świąteczna na postrzeganie marki Braun wśród internautów.
Tematy: reklama, reklama w internecie, badania reklamy -
Cztery kółka na szklanym ekranie
00:01 04.02.2004
... na reklamę samochodów osobowych (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. 12 mln zł).
Tematy: reklamy, reklamy telewizyjne, reklama, reklama telewizyjna
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- zachowania konsumentów
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- koszty uzyskania przychodów
- inwestycje mieszkaniowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- VAT naliczony
- banki
- e-commerce
- monitoring mediów
- ataki hakerów
- usługi bankowe
- deweloperzy