eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama internetowa
  • Reklama online - trendy 2015

    Reklama online - trendy 2015

    00:22 01.01.2015

    ... precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności obecnych klientów. Jego zdaniem, firmy mogą w ten sposób nie tylko ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa
  • Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj

    Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj

    00:30 22.12.2014

    Aby dobrze przygotować się i wybrać wariant reklamy retargetowanej dla siebie warto odpowiedzieć na kilka pytań. 5 pytań na jakie pytania warto odpowiedzieć, aby skutecznie dobrać rodzaj komunikacji i technologii w ramach retargeting: Jakie są statystyki strony www? ilu użytkowników miesięcznie odwiedza stronę? Generalnie, im mniejsze statystyki ... WIĘCEJ

    Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, działania reklamowe
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014

    15:39 11.12.2014

    ... poziomie 5,1%. Szacuje się, że również w nadchodzącym roku polski rynek reklamy doczeka się ponad 3-procentowego wzrostu. Najszybciej rosnącą grupą wydatków jest reklama internetowa. Z kolei systematycznie kurczą się budżety przeznaczone na reklamę w prasie. Za sprawą osiągniętego w III kwartale wyniku PKB oraz nadspodziewanie silnego wzrostu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data

    Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data

    10:08 03.11.2014

    ... większą liczbę reklam, co nie jest zbytnio pożądane przez użytkowników. Wpłynie również na polepszenie ich jakości. Według IAB, to właśnie reklama osobista (ang. programmatic) będzie teraz najdynamiczniej rozwijającym się narzędziem w marketingu online. Co ważne, to ona spotyka się, według ResearchNow, z aprobatą ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, analiza danych, zbiory danych, programmatic
  • Jak działają giełdy RTB?

    Jak działają giełdy RTB?

    00:16 21.10.2014

    ... jest się o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost Per Mille). ... odsłonę reklamy na ładującej się właśnie witrynie, a jeśli tak, to jaka reklama ma zostać wyświetlona. DSP korzysta tu z wypracowanego przez siebie algorytmu obliczania ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, RTB, reklama w internecie
  • Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    Rynek reklamy w I poł. 2014 r.

    10:38 14.10.2014

    ... PR-owych w inicjowaniu i kreowaniu dyskusji. Komentarz eksperta: prof. dr hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty węzłowe naszej codzienności i odpowiednio zrekonstruowana pokaże „jak żyło się naprawdę ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna
  • Czy reklama na Facebooku ma sens?

    Czy reklama na Facebooku ma sens?

    11:03 02.10.2014

    ... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku
  • Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014

    13:21 25.09.2014

    ... reklamowe w sieci stają się coraz bardziej efektywne. Do 2016 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
  • Zarabianie na blogu: ryczałt ewidencjonowany od przychodów z reklam

    Zarabianie na blogu: ryczałt ewidencjonowany od przychodów z reklam

    14:02 17.09.2014

    ... (w odróżnieniu od interpretacji indywidualnych, które chronią tylko ich wnioskodawców). Koniecznie przeczytaj: Interpretacja ogólna Ministra Finansów nr DD2/033/55/KBF/14/RD-75000: Reklama w Internecie opodatkowana jak najem - także ryczałtem Przed wydaniem wskazanej interpretacji fiskus twierdził (wbrew wyrokom sądowym), że przychody uzyskiwane ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa
  • Reklama w Internecie opodatkowana jak najem - także ryczałtem

    Reklama w Internecie opodatkowana jak najem - także ryczałtem

    12:06 12.09.2014

    ... . Cechą konstytutywną umowy najmu jest wydanie rzeczy do używania, a umowy dzierżawy – wydanie rzeczy lub prawa do używania i pobierania pożytków. Strona internetowa nie jest przedmiotem materialnym, a zatem nie jest rzeczą. Trudno jest również jednoznacznie stwierdzić, że jest to prawo. W konsekwencji, przychody uzyskiwane ... WIĘCEJ

    Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 20 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: