-
Reklama online - trendy 2015
00:22 01.01.2015
... precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności obecnych klientów. Jego zdaniem, firmy mogą w ten sposób nie tylko ...
Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa -
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
00:30 22.12.2014
Aby dobrze przygotować się i wybrać wariant reklamy retargetowanej dla siebie warto odpowiedzieć na kilka pytań. 5 pytań na jakie pytania warto odpowiedzieć, aby skutecznie dobrać rodzaj komunikacji i technologii w ramach retargeting: Jakie są statystyki strony www? ilu użytkowników miesięcznie odwiedza stronę? Generalnie, im mniejsze statystyki ...
Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, działania reklamowe -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
15:39 11.12.2014
... poziomie 5,1%. Szacuje się, że również w nadchodzącym roku polski rynek reklamy doczeka się ponad 3-procentowego wzrostu. Najszybciej rosnącą grupą wydatków jest reklama internetowa. Z kolei systematycznie kurczą się budżety przeznaczone na reklamę w prasie. Za sprawą osiągniętego w III kwartale wyniku PKB oraz nadspodziewanie silnego wzrostu ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
10:08 03.11.2014
... większą liczbę reklam, co nie jest zbytnio pożądane przez użytkowników. Wpłynie również na polepszenie ich jakości. Według IAB, to właśnie reklama osobista (ang. programmatic) będzie teraz najdynamiczniej rozwijającym się narzędziem w marketingu online. Co ważne, to ona spotyka się, według ResearchNow, z aprobatą ...
Tematy: Big Data, analiza danych, zbiory danych, programmatic -
Jak działają giełdy RTB?
00:16 21.10.2014
... jest się o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost Per Mille). ... odsłonę reklamy na ładującej się właśnie witrynie, a jeśli tak, to jaka reklama ma zostać wyświetlona. DSP korzysta tu z wypracowanego przez siebie algorytmu obliczania ...
Tematy: reklama internetowa, reklama online, RTB, reklama w internecie -
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
10:38 14.10.2014
... PR-owych w inicjowaniu i kreowaniu dyskusji. Komentarz eksperta: prof. dr hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty węzłowe naszej codzienności i odpowiednio zrekonstruowana pokaże „jak żyło się naprawdę ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna -
Czy reklama na Facebooku ma sens?
11:03 02.10.2014
... potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 ... i w czasie rzeczywistym, a efekty są widoczne bardzo szybko. Taka spersonalizowana reklama wykazuje znacznie większą skuteczność od standardowych przekazów. Cechuje się ...
Tematy: sprzedaż na facebooku, f-commerce, e-commerce, sklep na facebooku -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
13:21 25.09.2014
... reklamowe w sieci stają się coraz bardziej efektywne. Do 2016 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Zarabianie na blogu: ryczałt ewidencjonowany od przychodów z reklam
14:02 17.09.2014
... (w odróżnieniu od interpretacji indywidualnych, które chronią tylko ich wnioskodawców). Koniecznie przeczytaj: Interpretacja ogólna Ministra Finansów nr DD2/033/55/KBF/14/RD-75000: Reklama w Internecie opodatkowana jak najem - także ryczałtem Przed wydaniem wskazanej interpretacji fiskus twierdził (wbrew wyrokom sądowym), że przychody uzyskiwane ...
Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa -
Reklama w Internecie opodatkowana jak najem - także ryczałtem
12:06 12.09.2014
... . Cechą konstytutywną umowy najmu jest wydanie rzeczy do używania, a umowy dzierżawy – wydanie rzeczy lub prawa do używania i pobierania pożytków. Strona internetowa nie jest przedmiotem materialnym, a zatem nie jest rzeczą. Trudno jest również jednoznacznie stwierdzić, że jest to prawo. W konsekwencji, przychody uzyskiwane ...
Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- social media
- media społecznościowe
- spam
- ataki internetowe