eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › preferencje nabywców
  • Rynek mieszkań 2009: preferencje nabywców

    Rynek mieszkań 2009: preferencje nabywców

    00:08 23.02.2009

    ... drogie - pokazują wyniki najnowszej edycji raportu "Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Cena, cena i jeszcze raz cena ... współautorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2008 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek nieruchomości, rynek mieszkaniowy, preferencje zakupowe, preferencje konsumentów
  • Świadomość konsumencka coraz wyższa

    Świadomość konsumencka coraz wyższa

    12:55 04.10.2008

    Dwukrotnie wzrosła liczba osób skłonnych nie kupować produktów firm cieszących się złą sławą - wynika z badań przeprowadzonych przez GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej". W badaniach wykonanych sześć lat temu przez Fundację Komunikacji Społecznej (FKS) tylko 15 proc. Polaków było skłonnych nie kupować produktów danej firmy pod wpływem negatywnych ... WIĘCEJ

    Tematy: świadomość konsumencka, preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców
  • Kupno samochodu: liczy się marka

    Kupno samochodu: liczy się marka

    00:03 07.08.2008

    Z badań TNS OBOP wynika, że co dziewiąty dorosły Polak (11%) planuje w tym roku zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego. Najważniejszym aspektem branym pod uwagę przy wyborze auta jest jego marka (37% wskazań) - jej postrzeganie, zaufanie, czy przekonanie o jej wysokiej renomie. Na drugim miejscu wśród osób planujących w 2008 ... WIĘCEJ

    Tematy: zakup samochodu, samochody, preferencje nabywców, preferencje zakupowe
  • Kupno samochodu na kredyt mało popularne

    Kupno samochodu na kredyt mało popularne

    10:00 16.07.2008

    Ponad 35% Polaków planuje kupno samochodu w ciągu najbliższych 2 lat. Większość sfinansuje ten zakup z własnych oszczędności i - podobnie jak większość Czechów - wybierze auto używane. Najwięcej samochodów sprzeda się w Rumunii - tam zakup planuje aż połowa badanych. Międzynarodowe badania przeprowadzone przez TNS AISA dla GE Money Banku, pokazały ... WIĘCEJ

    Tematy: zakup samochodu, preferencje zakupowe, kredyt na samochód, preferencje konsumentów
  • Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?

    Co wpływa na decyzje zakupowe Polaków?

    13:01 23.01.2008

    Polacy są tradycjonalistami - wynika z badania "Znaczenie miejsca wytwarzania produktów w wyborach konsumenckich" zrealizowanego przez TNS OBOP w październiku 2007 roku, na zlecenie marki Żywiec. Przyzwyczajenie, miejsce pochodzenia i wytwarzania produktów to najważniejsze czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Badanie wykazało, że dla ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Przy wyborze auta najważniejsza cena

    Przy wyborze auta najważniejsza cena

    00:45 28.03.2007

    10% Polaków kupiło w 2006 r. samochód. Zdecydowana większość (89%) wybrała auto używane. Tak negatywny, z punktu widzenia producentów samochodów osobowych, obraz polskiego rynku motoryzacyjnego tłumaczony jest małą zamożnością społeczeństwa. Wyniki ostatniego badania TNS OBOP pokazują jednak, że pozaekonomiczne czynniki wyboru samochodu nabierają ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, zakup samochodu
  • Studenci w USA preferują Internet

    Studenci w USA preferują Internet

    13:24 24.09.2006

    Marketerzy starają się od dawna znaleźć drogę, którą mogliby dotrzeć do studentów w czasie, kiedy ci po raz pierwszy samodzielnie dokonują zakupów i wyboru marki produktu, która może okazać się jedyną na całe życie. Jak żadna inna generacja do tej pory, studenci używają najnowszych technologii, aby wyrażać siebie, kontaktować się z rówieśnikami i ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, badania internautów
  • Promocja w segmencie B2B

    Promocja w segmencie B2B

    14:03 27.04.2006

    Niewątpliwie, promocja w segmencie B2B wymaga marketingu wręcz snajperskiego - odpowiednio skonstruowanego komunikatu, który pozwoli dotrzeć do wszystkich. Ten rynek i sposoby dotarcia wciąż ewoluują - warto więc im się przyjrzeć. Podstawową różnicą między dobrami potrzebnymi do zaspokojenia potrzeb życiowych i biznesowych, a co za tym idzie ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing i reklama, promocja produktu, preferencje nabywców, badania konsumentów

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: