eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › preferencje nabywców
  • Sklepy  internetowe: jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?

    Sklepy internetowe: jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?

    13:17 13.09.2013

    Dlaczego klienci decydują się na zakupy w jednym sklepie internetowym i chętnie do niego wracają, a w drugim z nich rezygnują? Co wpływa na ich decyzje zakupowe: cena? Jakość obsługi? Szybkość dostawy? Portal KodyRabatowe.pl zbadał przyzwyczajenia konsumentów. Wyniki odpowiadają na pytanie: jak zachęcić klienta do kupowania właśnie w naszym ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy internetowe, e-commerce, preferencje zakupowe
  • Zakupy online: potencjał niekupujących

    Zakupy online: potencjał niekupujących

    00:20 24.07.2013

    Mieszkańcy wsi oraz oglądający w sieci a kupujący w tradycyjnych sklepach bardziej skłonni do e-zakupów w przyszłości. Brak możliwości obejrzenia produktu najczęstszym powodem niekupowania przez internet - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Badania pokazują, że 28 proc. ankietowanych Polaków nigdy nie robiło ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy w Internecie, zakupy online, zakupy internetowe, ecommerce
  • Najdroższe mieszkania mało popularne

    Najdroższe mieszkania mało popularne

    09:58 15.05.2013

    ... osoby, które szukają mieszkań powyżej 200 000 i do 300 000 zł. Taką kwotę na swoje M zamierza wydać blisko 1/4 potencjalnych nabywców. Trzecią siłą na rynku mieszkaniowym są klienci poszukujący lokali w cenach przekraczających 300 000, ale nie wyższych niż 400 000 zł ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek mieszkaniowy, zakup mieszkania, apartamenty, ceny mieszkań
  • E-commerce kontra zakupy tradycyjne

    E-commerce kontra zakupy tradycyjne

    00:21 14.04.2013

    Polski e-commerce, na tle innych państw europejskich, rozwija się niezwykle szybko. Dynamiczny wzrost liczby kupujących oraz obrotów nie dotyczy jednak wszystkich sektorów e-handlu - po produkty spożywcze, ogrodnicze, chemię gospodarczą czy nawet kosmetyki wciąż chętniej wybieramy się do marketu. Zakupy internetowe oraz te w tradycyjnym wydaniu ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu

    Zakupy online: ważna jakość produktów i oszczędność czasu

    00:22 14.03.2013

    Choć cena jest wciąż kluczowym czynnikiem towarzyszącym decyzjom zakupowym Polaków, coraz większą rolę odgrywa jakość i oszczędność. Wskazuje na nie już co piąty internauta - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gemiusa i e-Commerce Polska. W badaniu wzięło udział 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że największą wagę do wysokiej ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe, badania konsumentów
  • Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

    Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze

    00:15 08.04.2012

    Klienci uważają, że najmniej wiarygodnym źródłem informacji o produktach są firmy i sprzedawcy w sklepach. Wybierając firmę najbardziej interesują ich ceny i oferta, a najmniej - wygląd miejsca obsługi - wynika z badania Programu Jakość Obsługi. W badaniu Programu Jakość Obsługi dwa tysiące klientów z całej Polski opowiedziało o swoich ... WIĘCEJ

    Tematy: preferencje zakupowe, preferencje nabywców, preferencje konsumentów, konsumenci
  • Aparaty cyfrowe: cena kryterium wyboru

    Aparaty cyfrowe: cena kryterium wyboru

    00:05 07.11.2010

    Myślisz o zakupie aparatu cyfrowego? Najprawdopodobniej najpierw zwrócisz uwagę na jego cenę. Jak wynika z raportu porównywarki cenowej Skąpiec.pl w okresie od stycznia do września 2010 roku, to właśnie cena determinowała wybór aparatu. Dopiero w następnej kolejności miłośnicy fotografii zwracali uwagę na inne parametry sprzętu: producenta, rodzaj ... WIĘCEJ

    Tematy: aparaty cyfrowe, preferencje zakupowe, wybór aparatu, zwyczaje zakupowe
  • Polacy wybierają auta nowe czy używane?

    Polacy wybierają auta nowe czy używane?

    13:38 17.08.2010

    W ubiegłym roku 9% Polaków planowało zakup samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego. W rzeczywistości samochód osobowy w tym okresie kupił co dziesiąty z nas. W zdecydowanej większości (89%) Polacy wybrali auta używane, choć niewielka grupa badanych, odmiennie w stosunku do wcześniejszych planów, dokonała zakupu auta fabrycznie ... WIĘCEJ

    Tematy: zakup samochodu, kupno samochodu, samochód, samochody używane
  • Galerie handlowe tracą klientów

    Galerie handlowe tracą klientów

    14:21 24.04.2009

    Recesja sprawiła, że targowiska, mało atrakcyjne w porównaniu z nowoczesnymi centrami handlowymi, znów mają wielu klientów. Budowane za setki milionów złotych centra handlowe mają konkurenta, jakiego się nie spodziewały mieć. Do niedawna było tak, że klienci uciekali z obskurnych i zatłoczonych bazarów pod dachy nowoczesnych, lśniących stalą i ... WIĘCEJ

    Tematy: galerie handlowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, targowiska
  • Zakup samochodu: cena najważniejsza

    Zakup samochodu: cena najważniejsza

    00:18 19.03.2009

    Najważniejszym kryterium, którym kierowali się Polacy dokonując w 2008 r. zakupu samochodu, była cena auta (45%). Z kolei dla respondentów dopiero planujących zakup samochodu w 2009 r. najistotniejsza jest jego marka (42% wskazań) - wynika z badania TNS OBOP. Najważniejszym czynnikiem branym pod uwagę przy zakupie samochodu jest dla Polaków w ... WIĘCEJ

    Tematy: zakup samochodu, samochody, preferencje nabywców, preferencje zakupowe

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: