-
Budowanie świadomości marki w social media
13:50 23.04.2014
... się Twoim contentem, tym więcej ludzi w ostateczności go zobaczy (niezależnie od platformy social media). Jeśli regularnie produkujesz wartościowe prace, Twoja marka z pewnością zyska na popularności. Firmy często zaczynają publikować artykuły lub materiały wideo, bez wcześniejszego zastanowienia się, kto jest ich ostatecznym ...
Tematy: social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe -
Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?
11:33 10.04.2014
... . Konsumenci oceniali znajomość marek oraz wskazywali, czy poleciliby je innym. Odpowiadali również na pytanie otwarte o rolę, jaką w ich życiu odgrywa marka. Łącznie pod ocenę poddanych zostało ponad 2000 marek. Z badania wynika, że polscy konsumenci najchętniej polecają marki reprezentujące segmenty kojarzące się ...
Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów -
Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?
12:57 29.11.2013
Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy raport przygotowany przez Sotrender i Mindshare Polska. W ...
Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki -
Budowanie osobistej marki
10:31 19.11.2013
... , odbiorców i interesuje ją ich satysfakcja. Pracownik pracuje dla pracy i płacy. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że wszystko przechodzi przez finanse. Pracuje nad budżetami ... marketingowe, jeśli produkt ma niską wartość w oczach odbiorców. (…) Twoja osobista marka będzie miała znaczący wpływ na to, czy twoje strategie networkingowe będą skuteczne ...
Tematy: netwoking, marka, osobista marka, strategie networkingowe -
Zarządzanie marką: ważna spójność
13:42 20.09.2013
... od siebie dwa smartphony czy dwa laptopy o podobnej cenie i jakości? Oczywiście marka. Stanowi ona powód, dla którego nabywcy sięgają właśnie po ten, a nie inny ... tej sytuacji nawet najlepsza strategia wizerunkowa przekona świadomego konsumenta, że Shell to marka dla niego? Podsumowując, komunikacja brandu to kompleksowy i skomplikowany proces. Osoby ...
Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka -
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
00:13 23.05.2013
Polacy nie kupują pod wpływem programów lojalnościowych. Egzamin zdają natomiast stałe promocje i wyprzedaże - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Badania pokazują, że 25 proc. ankietowanych Polaków deklaruje istotny wpływ programów lojalnościowych na ich decyzje o zakupach w tym samym sklepie. Częściej są to ...
Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów -
Wartość dodana marki nie tylko materialna
10:04 18.04.2013
... modę na produkt lub usługę (marka staje się wtedy wyznacznikiem owej kultowości); Doceniać szczególne właściwości technologiczne, których również marka staje się wyznacznikiem; ... testowe, produkty demonstracyjne, udział w specjalnych pokazach, budowanie doświadczenia z marką). Marka w miarę możliwości będzie mogła ulec modyfikacji na życzenie, ale ...
Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki -
Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze
09:45 11.04.2013
Nazwa produktów spożywczych często opiera się na stosowaniu uznanych konwencji. Wystarczy, że jakaś marka odniesie sukces, konkurenci jak najszybciej próbują z tego skorzystać. Powstaje konwencja nazewnicza. Nazwy produktów spożywczych nawiązujące do lidera powstają szybko, nie ...
Tematy: nazwa produktu, nazwa produktu spożywczego, nazwa, produkty spożywcze -
Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?
09:12 09.04.2013
... anegdoty, produkt i nazwę Ptasie Mleko wymyślił Jan Wedel w roku 1936. Obecnie nazwa ptasie mleczko to nazwa potoczna dla kategorii produktów i marka należąca do firmy E. Wedel. Ptasie mleczko jako nazwa potoczna Ptasie Mleczko, ze względu na swoją popularność, to obecnie nazwa potoczna ...
Tematy: nazwa potoczna, nazwa produktu, marki, marka -
Ochrona prawna marki
09:05 29.03.2013
... Ochrona prawna dla nowej marki produktu Rozpoczynająca działalność na rynku motoryzacyjnym marka Qoros, została zmuszona do zmiany nazwy marki produktu dla nowo ... Audi Q. Sąd w Hamburgu w bardzo krótkim i szybko przeprowadzonym postępowaniu zdecydował, że chińska marka nie może posługiwać się taką nazwą produktu i musi zmienić oznaczenie. Tak, ...
Tematy: ochrona prawna marki, ochrona marki, znak towarowy, prawo ochronne na znak towarowy
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- monitoring mediów
- media
- Orange
- branża motoryzacyjna
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe
- reklama
- badania internautów
- marki
- decyzje zakupowe
- reklama internetowa
- rynek motoryzacyjny
- działania marketingowe
- marketing
- karty płatnicze
- badania konsumentów