eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › marka
  • Budowanie świadomości marki w social media

    Budowanie świadomości marki w social media

    13:50 23.04.2014

    ... się Twoim contentem, tym więcej ludzi w ostateczności go zobaczy (niezależnie od platformy social media). Jeśli regularnie produkujesz wartościowe prace, Twoja marka z pewnością zyska na popularności. Firmy często zaczynają publikować artykuły lub materiały wideo, bez wcześniejszego zastanowienia się, kto jest ich ostatecznym ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, marka, budowanie społeczności, media społecznościowe
  • Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?

    Jakie marki najchętniej polecają konsumenci?

    11:33 10.04.2014

    ... . Konsumenci oceniali znajomość marek oraz wskazywali, czy poleciliby je innym. Odpowiadali również na pytanie otwarte o rolę, jaką w ich życiu odgrywa marka. Łącznie pod ocenę poddanych zostało ponad 2000 marek. Z badania wynika, że polscy konsumenci najchętniej polecają marki reprezentujące segmenty kojarzące się ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, marki, marka, lojalność klientów
  • Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    12:57 29.11.2013

    Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy raport przygotowany przez Sotrender i Mindshare Polska. W ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki
  • Budowanie osobistej marki

    Budowanie osobistej marki

    10:31 19.11.2013

    ... , odbiorców i interesuje ją ich satysfakcja. Pracownik pracuje dla pracy i płacy. Marka zdaje sobie sprawę z tego, że wszystko przechodzi przez finanse. Pracuje nad budżetami ... marketingowe, jeśli produkt ma niską wartość w oczach odbiorców. (…) Twoja osobista marka będzie miała znaczący wpływ na to, czy twoje strategie networkingowe będą skuteczne ... WIĘCEJ

    Tematy: netwoking, marka, osobista marka, strategie networkingowe
  • Zarządzanie marką: ważna spójność

    Zarządzanie marką: ważna spójność

    13:42 20.09.2013

    ... od siebie dwa smartphony czy dwa laptopy o podobnej cenie i jakości? Oczywiście marka. Stanowi ona powód, dla którego nabywcy sięgają właśnie po ten, a nie inny ... tej sytuacji nawet najlepsza strategia wizerunkowa przekona świadomego konsumenta, że Shell to marka dla niego? Podsumowując, komunikacja brandu to kompleksowy i skomplikowany proces. Osoby ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    Lepsze promocje niż programy lojalnościowe

    00:13 23.05.2013

    Polacy nie kupują pod wpływem programów lojalnościowych. Egzamin zdają natomiast stałe promocje i wyprzedaże - wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska. Badania pokazują, że 25 proc. ankietowanych Polaków deklaruje istotny wpływ programów lojalnościowych na ich decyzje o zakupach w tym samym sklepie. Częściej są to ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, lojalność klientów, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów
  • Wartość dodana marki nie tylko materialna

    Wartość dodana marki nie tylko materialna

    10:04 18.04.2013

    ... modę na produkt lub usługę (marka staje się wtedy wyznacznikiem owej kultowości); Doceniać szczególne właściwości technologiczne, których również marka staje się wyznacznikiem; ... testowe, produkty demonstracyjne, udział w specjalnych pokazach, budowanie doświadczenia z marką). Marka w miarę możliwości będzie mogła ulec modyfikacji na życzenie, ale ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki
  • Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze

    Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze

    09:45 11.04.2013

    Nazwa produktów spożywczych często opiera się na stosowaniu uznanych konwencji. Wystarczy, że jakaś marka odniesie sukces, konkurenci jak najszybciej próbują z tego skorzystać. Powstaje konwencja nazewnicza. Nazwy produktów spożywczych nawiązujące do lidera powstają szybko, nie ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa produktu, nazwa produktu spożywczego, nazwa, produkty spożywcze
  • Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?

    Nazwa potoczna: jak chronić sukces marki?

    09:12 09.04.2013

    ... anegdoty, produkt i nazwę Ptasie Mleko wymyślił Jan Wedel w roku 1936. Obecnie nazwa ptasie mleczko to nazwa potoczna dla kategorii produktów i marka należąca do firmy E. Wedel. Ptasie mleczko jako nazwa potoczna Ptasie Mleczko, ze względu na swoją popularność, to obecnie nazwa potoczna ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa potoczna, nazwa produktu, marki, marka
  • Ochrona prawna marki

    Ochrona prawna marki

    09:05 29.03.2013

    ... Ochrona prawna dla nowej marki produktu Rozpoczynająca działalność na rynku motoryzacyjnym marka Qoros, została zmuszona do zmiany nazwy marki produktu dla nowo ... Audi Q. Sąd w Hamburgu w bardzo krótkim i szybko przeprowadzonym postępowaniu zdecydował, że chińska marka nie może posługiwać się taką nazwą produktu i musi zmienić oznaczenie. Tak, ... WIĘCEJ

    Tematy: ochrona prawna marki, ochrona marki, znak towarowy, prawo ochronne na znak towarowy

poprzednia  

1 2 3 4 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: