-
Programy lojalnościowe: jeden to za mało
11:43 30.09.2015
... jest PAYBACK, z którego korzysta aż 38% respondentów. Programy lojalnościowe zagościły w świadomości Polaków wiele lat temu. Zdążyliśmy się już przyzwyczaić, że lojalność wobec danej marki może popłacać. Od kilku lat odsetek Polaków deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych znajduje się na podobnym, oscylującym wokół ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta -
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
00:36 25.07.2015
... poprzez odpowiednio dobrane narzędzia, które wspomagają realizację planów sprzedażowych i budują lojalność wobec marki. Badania potwierdzają, że właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego zwiększa sprzedaż ... to oczywiście nie wszystko. Na zachowanie klienta ma wpływ szereg innych czynników: obsługa klienta, wystrój sklepu, uczciwość marki czy ...
Tematy: marketing sensoryczny, działania marketingowe, audiomarketing, aromamarketing -
Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
14:29 22.09.2014
Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów, największą ...
Tematy: kawiarnie, kawiarnie sieciowe, lojalność klienta, budowanie relacji z klientem
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- banki
- e-commerce
- rok 2017
- sklepy internetowe
- zakupy przez internet
- rok 2022
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe
- działania marketingowe
- aplikacje mobilne
- obsługa klienta
- bankowość elektroniczna
- sieci handlowe
- operatorzy komórkowi
- handel detaliczny
- Allegro
- zwyczaje zakupowe
- jak podwyższyć sprzedaż
- m-commerce