eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › blog firmowy
  • Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?

    Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?

    13:11 13.11.2018

    ... merytoryczny. Unikaj takich sytuacji – skrupulatnie przygotuj się do procesu pisania, posługuj się prawdziwymi danymi, podawaj źródła i własne przykłady. Znalazłeś odpowiedni blog i otrzymałeś potwierdzenie chęci współpracy? Nie zwlekaj – pisz! Przekonałam Cię? Gościnne blogowanie niesie za sobą wiele korzyści i naprawdę się opłaca. Publikując ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, prowadzenie bloga, blogowanie, blog ekspercki
  • Jak zarabiać na blogu?

    Jak zarabiać na blogu?

    11:36 08.05.2018

    ... zagwarantować, ale trzeba wziąć pod uwagę specyfikę strony. Na przykład, jeżeli blog dotyczy podróży, a czytelnicy są zainteresowani biletami lotniczymi, rezerwacją hoteli, to reklamy ... od 300 do 1000 dolarów miesięcznie. Przy dziennej liczbie 150 – 200 odwiedzających blog, można zarobić od 50 do 100 dolarów. W pierwszej kolejności należy wziąć pod ... WIĘCEJ

    Tematy: jak pisać bloga, blog firmowy, wizerunek marki, pisanie bloga
  • 6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga

    6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga

    10:58 12.10.2016

    ... blog. W dzisiejszych czasach zakładanie bloga nie nadwyręża zatem ani finansowo, ani czasowo – tłumaczy Jakub Dwernicki, prezes Hekko.pl. Pamiętaj, że by blog firmowy ... WIĘCEJ

    Tematy: jak pisać bloga, blog firmowy, wizerunek marki, pisanie bloga
  • Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?

    00:44 30.07.2014

    ... głównym niebezpieczeństwem, którym jest nazbyt reklamowa forma bloga, należy jeszcze zwrócić uwagę na dwie ważne rzeczy. Pomimo swojej przystępnej formy, blog ekspercki powinien pozostać profesjonalny. Należy więc wystrzegać się wpisów o formie osobistej, zbyt wylewnego przedstawiania własnych poglądów i przemyśleń oraz agresywnego ustosunkowywania ... WIĘCEJ

    Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog
  • Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    Blog firmowy: skuteczny instrument w PR

    12:08 10.03.2014

    ... , interaktywność, pełna kontrola nad treściami. Dzięki tym właściwościom, blog firmowy doskonale sprawdza się w zakresie PR zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego. PR na blogu firmowym Zadaniem działu PR jest kształtowanie poprawnych i sprzyjających stosunków społecznych z otoczeniem. Blog firmowy skutecznie to ułatwia - za jego pomocą można m.in ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, blog, blogi, PR
  • Flogi a działania marketingowe

    Flogi a działania marketingowe

    13:55 20.01.2012

    ... mogą przyciągnąć większe rzesze klientów. W tym celu tworzą tak zwane flogi. Blog posiada wiele zalet - to narzędzie marketingu 2.0, czyli 'marketingu relacji', dzięki ... prowadząc bloga niezbędne są duże nakłady czasu i pieniędzy, kontrola specjalistów-grafików. Dlatego blog to rozwiązanie nie dla wszystkich. Obecnie mamy do czynienia z pewnego ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, blogi, flogi, działania marketingowe
  • Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej

    13:13 22.09.2010

    Blog firmowy to doskonały instrument komunikacji marketingowej w Internecie, zdobywający na świecie coraz większą popularność. W Polsce jeszcze dość słabo wykorzystywany. Blog firmowy świetnie się nadaje do działań związanych z PR, nieco mniej do działań czysto marketingowych. Blog, mimo podobieństw do tradycyjnego dziennika lub pamiętnika, jest ... WIĘCEJ

    Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa
  • Budowanie społeczności w reklamie

    Budowanie społeczności w reklamie

    14:02 14.03.2007

    ... sami użytkownicy. Internauta spod znaku Web 2.0 publikuje swoje zdjęcia, pokazuje filmy (nieraz słabej jakości kręcone przy użyciu telefonu komórkowego), prowadzi blog, komentuje wydarzenia i bierze czynny udział w forach dyskusyjnych. Światowi liderzy nurtu Web 2.0 to, między innymi, takie serwisy, jak , , , serwisy umożliwiające wymianę ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności
  • Firmowe blogi bez wytycznych

    Firmowe blogi bez wytycznych

    10:03 25.07.2006

    Firmowe blogi przynoszą zadowalające rezultaty, pomimo faktu, że zazwyczaj są prowadzone bez wskazówek ze strony szefów - wynika z badań firmy Russell Research. 76 proc. prowadzących takie blogi przyznaje, że dzięki tej formie komunikacji z klientami uwaga mediów i liczba odwiedzin na stronach firm znacznie wzrasta. Niemniej jednak 57 proc. firm ... WIĘCEJ

    Tematy: blog, komunikacja z klientami, blogi, blog firmowy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: