eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › adCenter
  • Microsoft walczy o rynek reklam online

    Microsoft walczy o rynek reklam online

    12:46 15.03.2006

    ... przez Yahoo. Yahoo nadal sprzedaje trzy czwarte płatnych reklam internetowych Microsoftu, chociaż firma testuje adCenter w Stanach Zjednoczonych. Przedstawiciele Microsoftu powiedzieli, że adCenter dostarczy reklamodawcom danych demograficznych w celu lepszego wybierania docelowych klientów, z prognozami dotyczącymi wieku użytkowników wyszukiwarki ... WIĘCEJ

    Tematy: Microsoft, rynek reklam online, reklamy internetowe, rynek reklam internetowych


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.