eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › adCenter
  • Microsoft walczy o rynek reklam online

    Microsoft walczy o rynek reklam online

    ... przez Yahoo. Yahoo nadal sprzedaje trzy czwarte płatnych reklam internetowych Microsoftu, chociaż firma testuje adCenter w Stanach Zjednoczonych. Przedstawiciele Microsoftu powiedzieli, że adCenter dostarczy reklamodawcom danych demograficznych w celu lepszego wybierania docelowych klientów, z prognozami dotyczącymi wieku użytkowników wyszukiwarki ... WIĘCEJ

    Tematy: Microsoft, rynek reklam online, reklamy internetowe, rynek reklam internetowych


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

REKLAMA

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.