eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklamy internetowe
  • Malvertising nową formą zagrożeń w Internecie

    Malvertising nową formą zagrożeń w Internecie

    09:18 20.02.2014

    ... . Nawet rozgłos wokół niedawnego ataku malvertising na Yahoo nie zakończył rosnącej fali rozprzestrzeniania złośliwych ogłoszeń w Internecie. Bitdefender odkrył właśnie niebezpieczne reklamy w USA na Yahoo! Messenger Insider; Oprócz gier i reklam, oszuści zarabiają również na z tworzeniu fikcyjnych stron internetowych, które wyglądają jak te ... WIĘCEJ

    Tematy: malvertising, zagrożenia internetowe, złośliwe oprogramowanie, malware
  • Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK

    Reklamy internetowe pop-up na oku UOKiK

    14:14 26.09.2008

    ... prowadzono kontrolę, były wyposażone w blokadę okienek wyskakujących. Mimo to reklamy uruchamiały się bez problemu. Zgodnie z prawem reklama typu pop-up nie jest zakazana. Jednak w opinii Urzędu, niektóre jej formy – w szczególności okienka internetowe pozbawione funkcji natychmiastowego wygaszenia lub zaprojektowane specjalnie w celu obchodzenia ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie, reklama internetowa, reklama pop-up
  • Kontrola skarbowa reklamy online wg KPP

    Kontrola skarbowa reklamy online wg KPP

    13:34 13.08.2008

    ... właściciele stron internetowych, serwisów lub serwerów, a także podmioty utrzymujące domeny i strony internetowe będą musiały (pod groźbą kary do 5 tys. zł) udzielać informacji kontrolerom skarbowym o firmach i osobach zamieszczających reklamy. Podobnych informacji będą musiały udzielać także banki. Ministerstwo Finansów uzasadnia takie rozwiązanie ... WIĘCEJ

    Tematy: kontrola skarbowa, ustawa o kontroli skarbowej, reklama w internecie, kontrola reklamy
  • Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    Europejczycy ignorują reklamy internetowe

    00:28 16.05.2007

    ... proc. Badania ADTECH wskazują, że użytkownicy najczęściej klikają na reklamy wideo (przeciętny CTR - 4,6 proc.) oraz reklamy typu pop-up i layer (CTR - 0,6 proc.). Internauci częściej ... Dirk Freytag, CEO ADTECH. - Potrzebne są nowe formaty, takie jak reklamy wideo, które przyciągną uwagę użytkowników i wygenerują kliknięcia. W ramach badania ADTECH ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, reklama online, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej
  • IAB opracuje standardy pay per click

    IAB opracuje standardy pay per click

    00:27 11.08.2006

    ... , stało się podstawowym podejściem coraz większej części reklam "online" i jest podstawą systemów reklamowych w wyszukiwarkach Google, Yahoo oraz Microsoft. Jednakże, firmy internetowe były zasypywane pytaniami reklamodawców, którzy są zaniepokojeni tym, że niektóre kliknięcia są fałszywe i obliczone tylko na to, żeby przyniosły zapłatę ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud, fałszywe kliknięcia
  • Microsoft walczy o rynek reklam online

    Microsoft walczy o rynek reklam online

    12:46 15.03.2006

    ... , Microsoft pozwoli reklamodawcom, za pomocą adCenter, składać ofertę, ile zapłacą za każdorazowe kliknięcie przez użytkownika w ich reklamę. Do niedawna wszystkie reklamy w serwisach Microsoftu były sprzedawane przez Yahoo. Yahoo nadal sprzedaje trzy czwarte płatnych reklam internetowych Microsoftu, chociaż firma testuje adCenter w Stanach ... WIĘCEJ

    Tematy: Microsoft, rynek reklam online, reklamy internetowe, rynek reklam internetowych
  • Oszuści klikają w reklamy

    Oszuści klikają w reklamy

    00:26 07.12.2004

    ... , chcąc zakończyć ten proceder. Szacuje się, że około 20% wszystkich kliknięć w bandery jest sfingowanych. Większość oszustów najzwyczajniej szkodzi polskiemu rynkowi reklamy internetowej. Chcą zarobić szybkie i łatwe pieniądze, nie dostrzegając zagrożenia jakie niesie za sobą takie postępowanie. Mogą oni odstraszyć potencjalnych reklamodawców ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, bannery, klikanie w banery
  • Uwaga na nowe reklamy!

    Uwaga na nowe reklamy!

    11:20 07.02.2004

    ... , ABCNews, Pepsi i Hondy. Reakcje Internautów będą obserwowane przez 5 tygodni. Przedstawiciele Unicast nie mają złudzeń, że początkowo Internauci będą postrzegać takie reklamy jako uciążliwe. Argumentują jednak, że dzięki nim w dłuższej perspektywie całkowita liczba reklam w Internecie może ulec zmniejszeniu. Chodzi o wysoką atrakcyjność takiego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy internetowe, reklama w internecie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: