-
ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
Najnowsze lipcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia, docierając do 7 305 911 użytkowników (real users) awansowała na drugie miejsce pod względem zasięgu. Oznacza to, iż na przestrzeni dwóch ostatnich badanych miesięcy ARBOmedia wyprzedziła pod względem tego wskaźnika dwa największe polskie portale: Onet.pl ...
-
Megapanel bada użytkowników Firefox'a
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami firma badawcza Gemius rozszerzyła badanie Megapanel PBI/Gemius na internautów korzystających z przegląderek z rodziny Firefox. Kolejnym naturalnym krokiem będzie rozszerzenie badania na użytkowników Opery. Jeszcze na początku 2004 roku, kiedy to opracowywano metodologię badania Megapanel PBI/Gemius, udział ...
-
Wyniki Megapanel VIII 2005
Gemius opublikował najnowszy ranking dotyczący popularności witryn i komunikatorów - wyniki badania "Megapanel PBI/Gemius" za sierpień 2005 roku. Tak jak w poprzednim notowaniu witryną o największym zasięgu był Onet.pl. Okazało się, że zasięg tego portalu wynosi obecnie 72,43%, co daje mu bardzo wyraźną przewagę nad drugim w rankingu google.pl (67 ...
-
ARBOmedia zwiększa zasięg
Według marcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, ARBOmedia Polska dociera do 10 676 090 osób (real users). Zasięg sieci wyniósł 87,06% polskich internautów. W chwili obecnej tylko sieciom reklamowym i wyszukiwarce Google.pl udało się przekroczyć magiczną liczbę 10 mln real users, nie dokonał tego jeszcze żaden z polskich portali. ...
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
Jak podaje serwis Bankier.pl, w pierwszym kwartale 2007 roku liczba użytkowników serwisów biznesowych w Internecie wzrosła o 24% w porównaniu do analogicznego okresu 2006 roku. W tym samym okresie liczba użytkowników polskiego Internetu wg badania Megapanel PBI/Gemius wzrosła o 18%. Największą dynamiką wzrostu w kategorii tematycznej Biznes, ...
-
Porównywarki cen on-line rosną w siłę
Zainteresowanie zakupami przez Internet wzrasta z roku na rok, co korzystnie wpływa na popularność internetowych porównywarek cen. Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius, w kwietniu 2007 roku niespełna co piąty polski użytkownik sieci (19,31 proc.) odwiedził przynajmniej jeden z serwisów porównujących ceny produktów dostępnych w e-sklepach. ...
Tematy: porównywanie cen, porównywarki cen, Ceneo.pl, Skapiec.pl, 9sekund.pl, Kupujemy.pl, Nokaut.pl -
Randki internetowe XI 2007
Co szósty polski użytkownik sieci odwiedził w listopadzie 2007 roku internetowe serwisy randkowe - pokazują najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius. Jednak popularność tych stron na przestrzeni kilkunastu miesięcy poważnie spadła. Z okazji Święta Zakochanych Gemius SA przyjrzał się kondycji serwisów randkowych w polskim internecie. Analiza ...
-
Mikroblogi coraz popuplarniejsze
Już prawie 1,2 mln internautów korzysta z serwisów mikroblogingowych - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009. Jeszcze rok temu serwisy mikroblogingowe cieszyły się trzy razy mniejszym zainteresowaniem. Mikroblogi to połączenie znanych i sprawdzonych już funkcjonalności. Krótkie, zazwyczaj 160-znakowe wiadomości, kojarzą się z ...
-
E-commerce: klient bardziej wymagający
Pomimo raportów z maja 2009 (Megapanel PBI/Gemius) i pojawiających się głosów na temat stagnacji w e-commerce, prognozy dla rynku europejskiego na przyszły rok są obiecujące. Według badań European Interactive Advertising Association (EIAA) wzrost popularności e-commerce w przyszłym roku szacuje się na prawie 8%. Głównym powodem jest coraz większe ...
-
Prawa użytkowników social media
Nk.pl i Facebook to dwa najpopularniejsze serwisy społecznościowe w Polsce, a liczba ich użytkowników stale rośnie. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że w styczniu nk.pl miał 12,3 miliona, podczas gdy polski Facebook miał niemal 9,9 miliona użytkowników. Niestety wraz z liczbą użytkowników wzrasta liczba przypadków naruszeń ich praw. W ...
-
Profil polskiej internautki
Gdzie w sieci najlepiej widać różnice pokoleniowe między kobietami? Jakie serwisy internetowe odnotowują najwyższy odsetek odwiedzin przedstawicielek płci pięknej? Gemius Polska prezentuje profil polskiej internautki, przygotowany na bazie wyników badania Megapanel PBI/Gemius za grudzień 2011 roku oraz raportów "E-commerce w Polsce 2011" i " ...
-
Polscy i ukraińscy kibice w Internecie
Czy emocje sportowe przeżywane w domowym zaciszu można porównać do tych odczuwanych podczas meczu na trybunach? Kim są polscy i ukraińscy e-kibice, gdzie szukają informacji o wynikach meczu i ciekawostek na temat ulubionych drużyn? Jak pokazuje badanie Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2012 roku oraz gemiusAudience Ukraine serwisy sportowe cieszą ...
-
Najlepsze portale turystyczne
Interaktywnie.com przeanalizował 10 najpopularniejszych w zestawieniu Megapanel PBI/Gemius portali, które agregują oferty i poddać je ocenie specjalistów. Oto, gdzie najlepiej szukać wakacji. Większość ekspertów zgodnie za najlepszy serwis uznała Travelplanet.pl, który otrzymał 31,5 punktu na 35 możliwych. - Przejrzysty i czytelny layout, ...
-
Instagram: coraz większa popularność w e-commerce
Jego założenia są proste – Instagram to serwis społecznościowy do hostingu zdjęć, co oznacza, że jego użytkownicy publikują na nim zrobione przez siebie obrazki. Oczywiście można przesyłać je innym osobom, jak również edytować za pomocą specjalnych filtrów. Mimo tych prostych funkcji, Instagram nie przestaje cieszyć się popularnością. Platformie ...