SARE bada pocztę po raz drugi
2005-07-07 12:13
Przeczytaj także: Opłaty za wysłanie e-maila
- O ile badania dotyczące wykorzystania internetu są ogólnodostępne, o tyle brakuje tych opisujących sposoby korzystania z poczty elektronicznej. Nasza zeszłoroczna inicjatywa była pierwszym krokiem do określenia zjawisk zachodzących w tym sektorze, a kontynuacja projektu pozwoli nam na obserwowanie zmian – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.Ankieta składa się z dwudziestu pytań dotyczących poczty e-mail, newsletterów i spamu. Badania mają na celu określenie preferencji dotyczących korzystania z poczty elektronicznej oraz poznanie oczekiwań i potrzeb użytkowników poczty e-mail. Formularz badawczy nawiązuje do zeszłorocznego, a część pytań pokrywa się z ankietą sprzed roku, co pozwoli śledzić zmiany, jakie zaszły w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wnioski z badania zostaną udostępnione jego uczestnikom oraz mediom.
oprac. : Grzegorz Gacki / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
E-mail marketing: jak to robić zgodnie z prawem?
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
-
E-mail marketing w Polsce 2014
-
Kiedy wysłać newsletter?
-
E-mail marketing w Polsce 2009
-
E-mail marketing w Polsce 2008
-
Poczta e-mail: newsletter zyskuje na popularności
-
Marketing internetowy bardziej popularny
-
Archiwum e-maili