eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Kadra zarządzająca w social media XI 2011

Kadra zarządzająca w social media XI 2011

2011-12-23 11:29

Przeczytaj także: Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011


Telekomunikacja

Maciej Witucki, prezes Telekomunikacji Polskiej, pojawiał się w mediach komentując korzystną dla TP decyzję sądu arbitrażowego w sprawie kłopotliwych duńskich akcjonariuszy spółki. Znalazł się też wśród „100 najbardziej wpływowych Polaków” według tygodnika Wprost, co również było chętnie cytowane w mediach. Budimex, Ericsson, Telefonia Dialog oraz Netia podpisały list intencyjny, który zakłada ich wspólny udział w realizacji projektów budowy regionalnych sieci szerokopasmowych, takich jak "Sieć Szerokopasmowa Polski Wschodniej" i "Internet dla Mazowsza" – to zdecydowanie najpopularniejsza informacja listopada, w której pojawił się szef Netii. Mirosław Godlewski tłumaczył mediom przyczyny powstania konsorcjum.

Mariusz Gaca (PTK Centertel), zapewnił sobie popularność w mediach chwaląc zaangażowanie się firmy w najnowsze trendy: wprowadzenie do oferty Orange iPhone’a 4S oraz wdrożenie elementów obsługi klienta na Facebookowej stronie Orange.

Bankowość

Na trzecim miejscu pod względem liczby wystąpień znaleźli się przedstawiciele sektora bankowego. Najczęściej w tym kontekście mówiono o Zbigniewie Jagiełło (PKO BP). Przytaczano wypowiedź prezesa dotyczącą rekordowo wysokiego zysku, jaki prognozowany jest dla PKO BP za 2011 rok, oraz informowano o planach „repolonizacji” banku kierowanego przez Jagiełłę.

Ubezpieczenia

Najwyżej wśród bossów firm ubezpieczeniowych uplasował się Andrzej Klesyk, szef PZU. Najczęściej był on wymieniany w kontekście dywidendy, którą PZU planuje wypłacić swoim akcjonariuszom. Podobnie jak Witucki, Klesyk znalazł się również na liście „100 najbardziej wpływowych Polaków” Wprost.

Informacje o badaniu
Bossowie powrócili po latach w nowej, społecznościowej odsłonie w ramach projektu Kompas Social Media. Badanie wykonano na podstawie 2 735 materiałów internetowych, w których pojawili się prezesowie analizowanych firm . Raport obejmuje okres trzech miesięcy – od 1 do 30 listopada 2011 roku. W tym czasie wyselekcjonowano 161 wzmianek na temat bossów w mediach społecznościowych monitorowanych przez Instytut Monitorowania Mediów (lista dostępna na stronie Kompas Social Media oraz IMM). W analizie uwzględnione zostały również firmowe blogi oraz profile bossów w portalach społecznościowych.

poprzednia  

1 2

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: