Meblowy.com.pl i Mebleo.pl przejęte
2008-08-07 13:54
Przeczytaj także: Stereo.pl S.A. kupiło serwis Bileteria.pl
Serwisy, które zostały kupione i weszły do Grupy meble.pl to meblowy.com.pl oraz mebleo.pl. Łączna wartość transakcji wyniosła ponad 300 tysięcy złotych i pochodziła ze środków własnych grupy. Pierwszy z przejętych serwisów - meblowy.com.pl - to internetowy katalog mebli, którego celem jest promocja oferty polskich producentów mebli. W najbliższym czasie witryna zostanie zintegrowana z portalem meble.pl. Drugi z zakupionych serwisów to mebleo.pl, którego cały ruch został skierowany na pasaż handlowy sklep.meble.pl."Akwizycja jest jednym z elementów strategii rozwoju jaka została przyjęta przez Grupę meble.pl, choć nie jest to element najistotniejszy. [...]" - skomentował Jarosław Czarnik, właściciel firmy kontrolującej Grupę meble.pl.
Grupę meble.pl tworzy sześć serwisów internetowych z których najważniejszy to działający od pięciu lat portal meble.pl. Jednym z projektów grupy jest pasaż handlowy sklep.meble.pl, gdzie producenci mebli oraz salony meblowe mogą prezentować swoją ofertę. Oprogramowanie dostarczone przez sklep.meble.pl umożliwia sprzedawcom zarządzanie ofertą jak również obsługę e-commerce (śledzenie zamówień, korespondencji, zmiany statusów na komentowaniu transakcji i produktów włącznie). Platforma pozwala na prowadzenie własnego sklepu i integracje z pasażem lub założenie osobnego sklepu w dowolnej domenie lub subdomenie sklep.meble.pl.
Grupa meble.pl należy do internetowej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline, która zarządzana jest przez dom mediowy Cormedia.
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Stereo.pl S.A. przejęła Pstryk.pl
-
Jak bezpiecznie kupować w sieci?
-
Fuzje i przejęcia: co stoi za osłabioną koniunkturą?
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2024
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
-
33 przejęcia z udziałem funduszy private equity w 2023 roku
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
-
Kiepskie wyniki fuzji i przejęć w sektorze nowych technologii. Dlaczego?
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce