eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyzachowania konsumentów

zachowania konsumentów - wiadomości i porady tematyczne

  • W m-commerce króluje Android

    W m-commerce króluje Android

    13:53 06.07.2015

    ... z systemem operacyjnym Google wybiera łącznie aż 90% użytkowników. Niezależnie od używanego systemu, do zakupów w sieci Polacy najczęściej wybierają smartfony. Udział konsumentów, którzy korzystają z telefonów komórkowych pracujących na Androidzie wynosi 67%, zaś z iPhone’ów – 9%. Łącznie jest to zatem 76% użytkowników. Reszta korzysta ...

    Tematy: m-commerce, zakupy online, iOS, Android
  • Wiek ma znaczenie, czyli jak metryka wpływa na kupno mieszkania

    Wiek ma znaczenie, czyli jak metryka wpływa na kupno mieszkania

    13:19 03.07.2015

    Im mieszkania droższe (w ujęciu ceny metra kwadratowego), tym odsetek osób po 50-tce wśród kupujących jest większy. Jednocześnie ludzie tacy, częściej niż młodsi, nabywają nieruchomości małe. Home Broker przeanalizował transakcje dokonane przez swoich klientów na rynku pierwotnym w ostatnim roku pod kątem wieku nabywców. Klienci Home Broker ...

    Tematy: kupno mieszkania, zakup nieruchomości, metraż mieszkania, mieszkania od deweloperów
  • E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?

    E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?

    00:15 20.06.2015

    ... produkt, który spełni ich wszystkie oczekiwania. Finalizacja zamówienia nie zawsze jasna Sprawny i przejrzysty proces zamówienia może wpłynąć na budowanie zaufania konsumentów do sklepu internetowego. Decydując się na jego ułatwianie trzeba pamiętać o tym, by odpowiednio przeprowadzić klienta przez poszczególne etapy i wyraźnie informować ...

    Tematy: e-commerce, zakupy przez internet, zakupy online, zachowania konsumentów
  • Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    10:06 22.05.2015

    O tym, że negatywne opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia reputacji internetowego sprzedawcy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Rzecz jednak w tym, aby z negatywów nie tylko wyciągać wnioski, ale i robić z nich użytek. Dane przedstawione przez Opineo.pl wskazują, że zdaje sobie z tego sprawę już ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, obsługa klienta, decyzje konsumenckie
  • Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?

    Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?

    14:25 18.05.2015

    Zakupy dla konsumenta składają się nie z jednej, ale z trzech wymiennych walut. Są to: pieniądze, czas oraz nerwy. Internet dał producentom do ręki zupełnie nowy zestaw narzędzi do żonglowania tymi walutami. Zanim zajmiemy się tym, jak internet wpływa na decyzje zakupowe twoich klientów, musimy najpierw odpowiedzieć sobie na pytanie, jak proces ...

    Tematy: decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, zakupy, preferencje zakupowe
  • Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    Po co e-sklepom opinie konsumentów?

    00:23 05.04.2015

    ... sklepy przyznawały jednak, że negatywne opinie bywają niesprawiedliwe i mogą powodować spadek zaufania do sklepu. Podsumowanie Sklepy internetowe, które śledzą opinie konsumentów na swój temat, potrafią dostrzec pozytywy nie tylko w dobrych ocenach, ale też w negatywnych komentarzach. Zarówno jedne, jak i drugie pomagają im ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Wyprzedaże zimowe po polsku

    Wyprzedaże zimowe po polsku

    01:10 01.01.2015

    ... przede wszystkim w centrach handlowych (84%), a co druga osoba – także w internecie. 20% respondentów odwiedzi w tym celu również zagraniczne sklepy online. 3/4 konsumentów przyznaje, że fakt zimowych wyprzedaży zachęca ich do zapoznania się z ofertą sklepów dotychczas przez nich nieodwiedzanych lub odwiedzanych sporadycznie. Większość ...

    Tematy: wyprzedaże, wyprzedaże zimowe, zakupy na wyprzedażach, zachowania konsumentów
  • Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia

    08:05 28.12.2014

    ... nam stawić czoła temu, że zostaliśmy niewłaściwie obsłużeni, oszukani czy też stratni. Tym bardziej trudno się dziwić, że niemal 88% konsumentów przepytanych przez serwis Opineo.pl nie pozostawia takiej sytuacji bez reakcji. W razie niezadowolenia ponad 50 procent z nich kontaktuje się ze ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie
  • Jesienne wyprzedaże mogą zrujnować nasz budżet

    Jesienne wyprzedaże mogą zrujnować nasz budżet

    13:16 18.11.2014

    Lada moment witryny sklepowe zaczną przyciągać uwagę obietnicami niskich cen i licznych „okazji”. Okres przedświąteczny również nie skłania do oszczędności. Co zrobić, aby nie stracić zdrowego rozsądku, i jak zamienić kartę płatniczą w lojalnego przyjaciela? Na te pytania odpowiadają eksperci Związku Firm Doradztwa Finansowego. Krok pierwszy: ...

    Tematy: wyprzedaże, karta kredytowa, płatność kartą, zachowania konsumentów
  • Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    Marketing internetowy? Zaangażuj klientów

    13:01 09.10.2014

    ... dla firm skuteczne narzędzie do budowania własnej wiarygodności i przewagi konkurencyjnej. Oceniane firmy wiedzą, że są na celowniku internautów i że opinie konsumentów mogą wynosić na szczyty lub zrzucać z piedestału. Sprytnie wykorzystują więc moment, kiedy są na szczycie. Do czego? Oczywiście do własnych ...

    Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie

poprzednia  

1 ... 80 ... 120 ... 125 126 127 ... 133

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: