eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Karty podarunkowe od firmy nie zawsze trafią do kosztów?

    Karty podarunkowe od firmy nie zawsze trafią do kosztów?

    12:23 21.08.2019

    ... zapytał on fiskusa, czy planowane wydatki na nabycie Kart będą kosztami podatkowymi jako koszty pozostające w związku przyczynowo-skutkowym z przychodami (art. 15 ust. 1 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych). Dyrektor KIS w interpretacji stwierdził, że tego rodzaju wydatki pracodawcy, uprawniające pracowników do zakupów ... WIĘCEJ

    Tematy: koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodów, usługi reklamowe, reklama
  • Facebook czeka na pośredników nieruchomości

    Facebook czeka na pośredników nieruchomości

    00:50 17.08.2019

    ... swojej agencji. - Media społecznościowe mają ogromny, ale wciąż niewykorzystany potencjał na rynku nieruchomości. Technologie używane np. przez facebooka, pozwalają dotrzeć z ogłoszeniem do osób faktycznie poszukujących nieruchomości, a w efekcie obniżyć wydatki marketingowe i skrócić czas pozyskania klienta – ocenia Sławomir Gąsiorowski, prezes ... WIĘCEJ

    Tematy: obrót nieruchomościami, marketing społecznościowy, social marketing, agenci nieruchomości
  • Co i za ile reklamuje branża finansowa?

    Co i za ile reklamuje branża finansowa?

    12:43 11.07.2019

    Instytut Monitorowania Mediów kolejny raz przeanalizował wydatki na reklamę, jakie w czerwcu br. poniosła branża finansowa. Przeprowadzona analiza dowodzi, że w badanym okresie na promocję w mediach tradycyjnych nie szczędzono - wartość budżetów przeznaczonych na ten cel przewyższyła 141,4 mln zł. Najhojniejszym reklamodawcą okazał się Credit ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Sprzedaż towaru za symboliczną złotówkę w podatku CIT

    Sprzedaż towaru za symboliczną złotówkę w podatku CIT

    13:40 03.07.2019

    ... określonej liczby takiego samego lub innego towaru. Przeprowadzana w ten sposób akcja promocyjna ma na celu przede wszystkim nakłonienie klientów do intensywniejszego korzystania ... określonej rodzajowo oferty przedsiębiorcy, co przekłada się na zwiększenie osiąganych przez niego zysków. Należy jednak pamiętać, że w przypadku gdy wartość sprzedawanego ... WIĘCEJ

    Tematy: przychody podatkowe, szacowanie przychodu, wydatki na reklamę, reprezentacja i reklama
  • Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?

    11:40 12.04.2019

    ... w Q1 okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W I kwartale br. stanowiły one ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek

    11:28 25.03.2019

    ... , zwiększył budżet na reklamę w telewizji i w 2018 roku stanowił on aż 97% wszystkich wydatków reklamowych firmy – komentuje Marcin Hajdenrajch. Mimo że ranking otwiera przedstawiciel sektora handlowego, większość udziału stanowią marki telekomunikacyjne (44%). Na 2. miejscu znalazł się handel (42%), na 3. farmacja (7%), a na pozycji 4. - FMCG ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?

    10:49 12.03.2019

    ... przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?

    10:11 06.03.2019

    ... będą uzależnione od sytuacji na rynku. Przewidywane spowolnienie wzrostu gospodarczego w 2019-2020 roku, o którym informuje OECD, może mieć wpływ na lekkie zahamowanie wydatków na reklamę. Ostrożne i zapobiegawcze podejście do wydatków marketingowych może być efektem spowolnienia konsumpcji prywatnej, a to jednocześnie wpływa na aktywność w mediach ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna
  • Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?

    Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?

    08:55 25.02.2019

    ... tym razem okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W styczniu stanowiły one 47 ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing
  • Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.

    Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.

    00:20 19.01.2019

    ... Kolejność pierwszej czwórki rankingu nie zaskakuje w stosunku do ubiegłorocznych wyników. Na drugim miejscu z przychodami blisko 192 mln. zł. plasuje się teleturniej „Milionerzy ... Ameryka Express”. Gorzej niż w 2017 roku wypadły nowości Polsatu, które zajmują miejsca na początku trzeciej dziesiątki zestawienia. Jedynie format „World of dance” z Edytą ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 20 ... 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: