11:58 30.08.2017
Na sukces w branży e-commerce składa się wiele kwestii. Do tego, ze względu na wyrastającą jak grzyby po deszczu konkurencję, nie jest o niego łatwo. Jak się wyróżnić i przy okazji zostawić w tyle konkurentów? Jak przekonać właśnie do siebie? W przypadku handlu przez internet kluczowe znaczenie ma sprawnie skonstruowany opis produktu oraz - nomen ...
11:32 30.06.2016
... WWW. Uproszczenie adresów URL również ułatwia wyszukiwarce odpowiednie pozycjonowanie. 3) Zoptymalizuj finalizację transakcji. Porzucone koszyki stanowią jeden z największych problemów sklepów online. Zgodnie z Baymard Institute, ich odsetek może stanowić nawet 68%. Istnieje jednak kilka prostych sposobów na usprawnienie finalizacji transakcji ...
11:30 05.08.2015
... remarketingowych, spersonalizowanych mailingów. Zanim więc dotrą do półki z produktem, czy to będzie online czy offline, decyzja o zakupie, a nie o tym, gdzie go dokonać, już ... Na ogół kupują tam, gdzie produkt jest tańszy. Obecnie rośnie udział w rynku sprzedaży online i zmienia się funkcja sklepów stacjonarnych. Chodzi nie tylko o to, by sprzedać, ...
00:15 15.02.2015
... na jednego mężczyznę w Polsce przypada 2-3 pary butów, w przypadku kobiet jest to 3-4 pary. Czym kierują się polscy mężczyźni kupując online? Z badań Sarenzy wynika, że czynnikiem determinującym zakup w Internecie jest nie tylko atrakcyjna cena. Dla aktywnych konsumentów, żyjących w ciągłym pośpiechu istotne ...
10:19 27.11.2014
... wdrażania lub poprawiana swojego systemu sprzedaży online albo planują tego typu działania w ciągu najbliższych 6 miesięcy. „Klienci biznesowi na całym świecie mają wysokie oczekiwania wobec sprzedaży online” – powiedziała Brigid Fyr, dyrektor zarządzająca odpowiedzialna za sprzedaż omni-channel na region Ameryki Północnej w firmie Accenture ...
12:53 18.03.2014
Zakupy odzieżowe przeniosły się do Internetu. Coraz chętniej kupujemy w sieci odzież, obuwie oraz akcesoria. Z analizy przeprowadzonej przez firmę Gemius wynika, że średnia wartość zakupów wynosi 250 złotych. Zauważalnym trendem wśród kupujących jest jednak porzucenie koszyka, którym kończy się 67 procent rozpoczętych transakcji. Jak pokazuje ...
14:12 24.05.2013
... nam robienie zakupów online. Które sieciówki mają już własne e-sklepy, gdzie można zamawiać bez kosztów dostawy i czym charakteryzuje się branża odzieżowo-obuwnicza w polskim e-commerce analizuje PayU, dostawca usług płatniczych. Obecnie w Polsce funkcjonuje niemal 1,3 tys. sklepów internetowych, które prowadzą sprzedaż w kategorii Odzież/Obuwie ...
00:17 19.01.2013
... wywarła prawny skutek bezpośrednio po stronie właściciela. Aby tak się stało, pomiędzy właścicielem towaru, a osobą, która wystawiła ten towar na sprzedaż, musi istnieć stosunek pełnomocnictwa, na mocy którego oferent (pełnomocnik) ma zawrzeć umowę w imieniu właściciela (mocodawcy). Ten stosunek pełnomocnictwa musi zostać ...
11:27 29.03.2011
... (2010) – o wzorach konsumpcji oraz zachowaniach nabywczych polskiego e-konsumenta. Badania miały zasięg ogólnopolski, zrealizowane zostały metodą wywiadu bezpośredniego (I etap) oraz ankiety online (II etap) na próbie 1350 dorosłych użytkowników Internetu. W próbie badawczej znalazło się 50% kobiet i 50% mężczyzn, blisko połowa respondentów miała ...
12:15 02.03.2011
... możliwości wzrostu dla międzynarodowych sieci handlowych w zakresie sprzedaży on-line, szczególnie na rynkach rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieci handlowe uznały, że sprzedaż przez Internet jest niezbędna do ogólnego wzrostu sprzedaży i strategii rozwoju. Dla wielu z nich stało to się priorytetem, by zoptymalizować wzrost ...
Biznes bez granic: Handel zagraniczny w nowej rzeczywistości
Panorama Reden i Niebieski Bursztyn od ATAL
Polski Ład 2.0: czy zmiana formy opodatkowania będzie opłacalna? Sprawdź symulację
Fala upałów: jakie obowiązki pracodawcy?
Prawo patentowe Unii Europejskiej czekają rewolucyjne zmiany
Jaka zaliczka na podatek dochodowy od firmy za czerwiec 2022 r.?
Bezpieczniejszy zakup mieszkania od dewelopera. Ruszył Deweloperski Fundusz Gwarancyjny