sieci handlowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
10:28 11.12.2018
... wartości na rynku dóbr konsumpcyjnych. Sieci handlowe czekają istotne inwestycje w rozwój systemów sprzedaży online z jednoczesnym utrzymaniem obecnej infrastruktury sklepowej oraz atrakcyjną ofertą cenową dla konsumentów. Ponadto może to doprowadzić do sytuacji, w której dostawcy i sieci handlowe będą musiały znaleźć inne modele współpracy ...
Tematy: sieci handlowe, sektor dóbr konsumpcyjnych, rewolucja cyfrowa, model biznesowy -
Miliardowe inwestycje w nieruchomości handlowe
13:22 19.10.2018
... dwukrotnie więcej niż w 2009 roku. Wzrostowa tendencja widoczna jest również w naszym kraju - względem I kwartału wydatki polskich handlowców podskoczyły o 51%. Sieci handlowe nie tylko inwestują w zupełnie nowe lokalizacje, ale również modernizują dotychczasowe. Czy jednak potrafią w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w każdym metrze kwadratowym ...
Tematy: inwestycje w nieruchomości, nieruchomości handlowe, sieci handlowe -
Sieci handlowe vs sklepy osiedlowe. Kto i czym wygrywa?
10:48 18.09.2018
... mamy sieci handlowe i sklepy osiedlowe. Kto wygrywa? To zależy. Okazuje się bowiem, że obie kategorie detalistów ... bardzo konkurencyjny – przecięty shopper zna 16 różnych marek sieci handlowych, a w przeciągu ostatnich 30 dni skorzystał z aż 5 różnych sieci. Nic dziwnego, że sieci walczą o konsumenta nie tylko dopieszczając go różnymi promocjami, ...
Tematy: sieci handlowe, sklepy osiedlowe, zachowania konsumentów -
Biedronka i Lidl zyskują lojalność klientów
11:05 24.05.2018
... 41 proc.). Sieć Rossmann jest również najczęściej polecaną drogerią wśród klientów regularnych i okazjonalnych. Renata Twardowska dodaje: „Na rynku sieci drogeryjno-kosmetycznych sklepy sieci Rossmann wyróżniają się przystępnymi cenami, dogodną lokalizacją oraz częstymi promocjami. Atutem Drogerii Natura jest szeroka oferta produktów w atrakcyjnych ...
Tematy: lojalność klientów, zachowania konsumentów, sieci handlowe, programy lojalnościowe -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
11:09 20.02.2018
... jest dla kupujących niewątpliwie dogodny. Z drugiej, postępujące i nieodwracalne procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing już od ośmiu lat dokonywana jest wszechstronna ocena większości grup handlowych ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Największe sieci handlowe na świecie 2018
00:40 17.02.2018
... marża zysku netto w branży wyniosła 3,2 proc. Aż 22,5 proc. przychodów detaliści czerpali z działalności poza krajem rodzimym. Średnia liczba krajów, w których sieci prowadzą swoją działalność, wyniosła w omawianym okresie 10. Branża spożywcza nadrabia stracony czas Raport omawia zagadnienia związane z umiejętnością angażowania klienta, która ...
Tematy: sieci detaliczne, handel detaliczny, zagraniczne sieci handlowe, rynek detaliczny -
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
13:22 13.11.2017
... prawie 70 mln przekaz o Carrefourze. Biedronka była także najczęściej wymienianą marką w internecie – blisko 28 tys. materiałów. Lidl okazał się popularniejszy w sieci niż Tesco, a Auchan aktywniejszy od Carrefoura, o którym jako jedynym publikowano głównie w witrynach ogólnopolskich – 62 proc. przekazu - o profilu specjalistycznym. Pozostałe marki ...
Tematy: sieci handlowe, sieci handlowe w mediach, monitoring mediów, Biedronka -
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
12:34 23.08.2017
... receptur. Placówki handlowe tej marki dostosowane są pod względem wizualnym do specyfiki produktów, tworząc atrakcyjną koncepcyjna całość. Podstawowym problemem jest przynależność własnościowa tej sieci do upadającej spółki Alma Market. W efekcie, pomimo niewątpliwych walorów rynkowych, dalsze istnienie i ewentualny rozwój sieci zależą od ...
Tematy: sieci detaliczne w Polsce, sieci detaliczne, sieci handlowe, Tesco -
Programy lojalnościowe faktycznie działają
00:49 14.05.2017
... decydują się na trzy programy lojalnościowe różnych sieci detalicznych. Największą popularnością cieszą się „Moja Biedronka” sieci Biedronka, w którym uczestniczy 65 proc. nabywców, „Clubcard” sieci Tesco (53 proc.), „Payback” (42 proc.) oraz nadmieniona we wstępie „Skarbonka” sieci Auchan (18 proc.). Struktura posiadaczy kart lojalnościowych ...
Tematy: programy lojalnościowe w Polsce, programy lojalnościowe, karty lojalnościowe, lojalność klienta -
Sieci handlowe mają się dobrze, a pracownicy strajkują
11:37 05.05.2017
... przez BIG InfoMonitor oraz BIK wynika, że spośród 681 największych, działających w naszym kraju sieci handlowych problemy z terminowym regulowaniem należności ma jedynie 29 podmiotów. Otwarte pozostaje zatem pytanie, czy sieci handlowe faktycznie terminowo płacą swoim odbiorcom, czy też kontrahenci w obawie o relacje biznesowe po prostu ...
Tematy: sieci handlowe, praca w handlu, warunki pracy, zadłużenie firm
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- nowe inwestycje
- e-commerce
- monitoring mediów
- inflacja
- inwestycje
- nieruchomości komercyjne
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- urządzenia mobilne
- koronawirus
- inwestycje w nieruchomości
- zadłużenie firm
- sztuczna inteligencja
- Boże Narodzenie
- handel
- handel zagraniczny