eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › monitoring mediów
  • Branża PR w mediach II 2005

    Branża PR w mediach II 2005

    00:02 12.03.2005

    ... Gazeta Prawna. To wyniki szóstego raportu PRoto o wizerunku branży PR w mediach. Najczęściej wzmiankowanymi w kontekście PR firmą i agencją były Instytut Monitorowania Mediów oraz agencja Fleishman-Hillard. Szóstym badaniem przekazów o branży PR objęto 57 lutowych publikacji i programów. Najwięcej materiałów o public relations to teksty dotyczące ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, lobbing
  • Najczęściej cytowane media I 2005

    Najczęściej cytowane media I 2005

    00:02 03.03.2005

    ... do 31 stycznia 2005 r. dziennikarze cytowali wiadomości podawane na łamach innych mediów 5659 razy (3899 razy w prasie, 1048 w telewizji i 712 w radiu). Najwięcej ... miesiacu Instytut Monitorowania Mediów analizuje wszystkie przekazy prasowe, telewizyjne i radiowe, w których ich autorzy powołuja sie na doniesienia innych mediów. Badaniu poddawanych ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najczęściej cytowane media, monitoring mediów, cytaty

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 73 74



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: