eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › metodologia badania
  • Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015

    Megapanel: serwisy tematyczne VII 2015

    13:50 28.08.2015

    ... Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za lipiec 2015 roku. Biznes, ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel VII 2015

    Megapanel VII 2015

    16:15 27.08.2015

    ... z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015

    Megapanel: serwisy tematyczne VI 2015

    14:47 12.08.2015

    ... Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za czerwiec 2015 roku. Biznes, ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel VI 2015

    Megapanel VI 2015

    11:39 12.08.2015

    ... z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel: serwisy tematyczne V 2015

    Megapanel: serwisy tematyczne V 2015

    16:25 28.07.2015

    ... Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2015 roku. Biznes, ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel V 2015

    Megapanel V 2015

    13:55 28.07.2015

    ... z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel: serwisy tematyczne III 2015

    Megapanel: serwisy tematyczne III 2015

    13:24 15.05.2015

    ... Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2015 roku. Biznes, ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel III 2015

    Megapanel III 2015

    16:34 14.05.2015

    ... z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel: serwisy tematyczne II 2015

    Megapanel: serwisy tematyczne II 2015

    20:25 30.04.2015

    ... Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2015 roku. Biznes, ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania
  • Megapanel II 2015

    Megapanel II 2015

    10:40 30.04.2015

    ... z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera ... WIĘCEJ

    Tematy: MegaPanel PBI/Gemius, statystyki internetu, Megapanel, metodologia badania

poprzednia  

1 2 3 ... 10 ... 14

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: