eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › media
  • Najbardziej wpływowe osoby w mediach

    Najbardziej wpływowe osoby w mediach

    12:14 23.07.2006

    Dziennik The Guardian opublikował ranking stu najbardziej wpływowych osób w brytyjskich mediach. Listę otwiera Mark Thompson, dyrektor BBC. Duży wpływ na media w Wlk. Brytanii mają również m.in. Steve Jobs (Apple) i szefowie Google. Mark Thompson został wyróżniony za wpływ na dobrą pracę swojego ... WIĘCEJ

    Tematy: media, monitoring mediów, najbardziej wpływowe osoby, Steve Jobs
  • Kadra zarządzająca w mediach VI 2006

    Kadra zarządzająca w mediach VI 2006

    00:03 21.07.2006

    ... - publikacje im poświęcone mają w przeważającym stopniu negatywny wydźwięk. Stosunkowo pochlebnie media informowały natomiast o szefie Grupy Lotos Pawle Olechnowiczu oraz o byłym prezesie ... Orlen. Nadal omawiano przede wszystkim kwestię zakupu rafinerii w Możejkach. W czerwcu media zwykle przytaczały nazwiska szefów firm lub powoływały się na ich ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Branża PR w mediach VI 2006

    Branża PR w mediach VI 2006

    00:02 17.07.2006

    ... wzbudzało to zagadnienie w opinii publicznej. Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (44,7%) oraz poświęcone biznesowi i gospodarce (38,3%). ... , pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media ośmiokrotnie. Mimo tzw. sezonu ogórkowego w mediach, liczba publikacji o public relations ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Optymistyczna przyszłość reklamy

    Optymistyczna przyszłość reklamy

    00:01 14.07.2006

    ... firmy analitycznej Schonfeld & Associates. Opublikowany niedawno przez dom mediowy Universal McCann raport zapowiadał zaledwie 5,6 proc. wzrost, podobne zestawienie TNS Media Intelligence przewidywało wzrost wydatków na poziomie 4,9 proc. Największy przewidywany udział wydatków na reklamę w stosunku do całkowitej sprzedaży netto zanotują produkty ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, wydatki na reklamę, media
  • Internet nie zniszczy prasy

    Internet nie zniszczy prasy

    00:03 12.07.2006

    Wydawcy nie postrzegają internetu w kategoriach zagrożenia dla prasy tradycyjnej i coraz częściej zwracają uwagę na jego potencjał - wynika z raportu firmy Deloitte. Badanie przeprowadzone zostało we współpracy z Association of Online Publishers (AOP). Trzydzieści brytyjskich przedsiębiorstw wydawniczych wypowiedziało się na temat przyszłości ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, internet, wydawcy, firmy wydawnicze
  • Polacy przeciwni agentom w mediach

    Polacy przeciwni agentom w mediach

    10:53 08.07.2006

    Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej", większość Polaków jest przeciwna werbowaniu dziennikarzy przez służby specjalne. 52 procent respondentów jest zdania, że wprowadzenie zakazu werbowania dziennikarzy jest dobrym pomysłem. Ankietowani są zdania, że zakaz werbowania powinien obowiązywać również w ... WIĘCEJ

    Tematy: dziennikarze, media, służby specjalne, badania dziennikarzy
  • Najczęściej cytowane media V 2006

    Najczęściej cytowane media V 2006

    00:04 29.06.2006

    ... .pl utrzymał pierwszą pozycję w zestawieniu portali internetowych, za nim uplasowały się portale Interia.pl i Gazeta.pl. Nowymi tematami podejmowanymi przez media w maju były m.in. współpraca księży z SB, afera korupcyjna w Ministerstwie Finansów, kontrowersje wokół działań Samoobrony oraz afery związane ze służbą zdrowia ... WIĘCEJ

    Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów
  • Kadra zarządzająca w mediach V 2006

    Kadra zarządzająca w mediach V 2006

    11:07 26.06.2006

    Po trzech miesiącach przerwy Igor Chalupec, szef PKN Orlen powrócił na pierwsze miejsce rankingu "Bossowie polskiej gospodarki w mediach". W czołówce majowego zestawienia przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów znaleźli się również Cezary Stypułkowski, ówczesny prezes PZU i Krzysztof Skóra, prezes KGHM. O szefach największych firm w ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, kadra zarządzająca, prezesi największych firm
  • Branża PR w mediach V 2006

    Branża PR w mediach V 2006

    00:04 19.06.2006

    ... i instytucją była Polska Organizacja Turystyczna. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce ponownie zajęła agencja On Board, która była cytowana przez media dziewięciokrotnie. Mimo spadku liczby publikacji o PR w maju, ich liczba w mediach utrzymuje się nadal na stosunkowo wysokim poziomie. Na takie kształtowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
  • Tradycyjne media zainteresowane Internetem

    Tradycyjne media zainteresowane Internetem

    09:00 03.06.2006

    ... . "Reklamodawcy potrzebują pomocy w poszukiwaniu sposobów dotarcia do rosnącej grupy odbiorców treści tworzonych przez użytkowników" - powiedział Aaron Cohen, dyrektor generalny Bolt Media. Interactive Advertising Board będzie proszona o uczestnictwo w spotkaniu. Jednym z tematów, który może być omawiany jest to, czy pewne standardy powinny być ... WIĘCEJ

    Tematy: media, internet, Yahoo, branża medialna

poprzednia  

1 ... 10 ... 50 ... 58 59 60 ... 63

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: