eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kontroling marki
  • Zarządzanie marką: ważna spójność

    Zarządzanie marką: ważna spójność

    13:42 20.09.2013

    ... wyjścia, idea powinna być następnie przełożona na oferowany produkt czy usługę. Nabywcy nie konsumują już naiwnie rozumianych produktów – konsumują marki i to, co marki mają im do zaoferowania w kontekście zaspokajania estetycznych i emocjonalnych potrzeb. Wspomniany humanizm Apple – przekonanie, że w centrum powinien być człowiek, a nie ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Zarządzanie marką: kontroling marki

    Zarządzanie marką: kontroling marki

    14:03 03.12.2012

    ... ponoszonych nakładów. Kontroling marki, jako szacowanie wartości marki [Brand Value] Kontroling marki może określać wartość marki wyrażoną w pieniądzu – potrzebne jest wtedy szacowanie wartości marki. Na podstawie zmian wartości marki w czasie można ocenić skuteczność wszystkich działań wobec marki. Taki kontroling marki prowadzą wyspecjalizowane ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: