komunikacja z klientem - wiadomości i porady tematyczne
-
Otwartość i trudne pytania, czyli jak budować relacje biznesowe
00:20 17.06.2018
... takie jak „Proszę mi wybaczyć możliwe potknięcia, ale spotkanie z tak ważnym klientem jest dla mnie bardzo stresujące...” czy „Nie jest mi łatwo zacząć to ... sprawach. – Relacyjne podejście do sprzedaży i biznesu to inwestycja w głębszy i intensywniejszy kontakt z klientem, kontrahentem czy partnerem. Daje naszemu rozmówcy poczucie, że ważne jest dla ...
Tematy: zarządzanie firmą, kontakt z klientem, komunikacja z klientem, relacje biznesowe -
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
13:29 05.06.2018
Standardowy przekaz reklamowy to zdecydowanie za mało, aby móc walczyć o konsumentów z młodszej grupy wiekowej. Pokolenie Z wymaga od marek szczególnej uwagi. Najważniejszy jest stały dialog, ale znaczenie ma również wiarygodność. Komunikację z tą grupą skuteczniej prowadzić będą influencerzy niż celebryci. Do tego warto pamiętać o aktywności - do ...
Tematy: pokolenie z, skuteczna reklama, komunikacja z klientem -
Jak dni otwarte wpływają na zakup nieruchomości?
00:41 19.05.2018
... , by kupić mieszkanie, ciesząc się dodatkowymi profitami. Alicja Czajer-Puchalska, kierownik sekcji sprzedaży Vantage Development Dni otwarte są ważnym sposobem komunikacji z klientem i nierzadko wpływają na ostateczne decyzje zakupowe. Jeśli potencjalny nabywca ma wątpliwości, a mieszkanie widział tylko na rzutach, to właśnie dni otwarte ...
Tematy: deweloperzy, sprzedaż mieszkań, komunikacja z klientem, kupno mieszkania -
Konsumenci i rozwój technologii zmieniają oblicze handlu
12:03 18.04.2018
... ogromne możliwości dla firm. Za tymi ostatnimi podążają jednak równie duże wyzwania, które wymuszają zmianę sposobów zarządzania sprzedażą i komunikacji z klientem. Technologia usprawnia relację sprzedawca-klient Rozwój technologii, w tym głównie cyfrowe rozwiązania w komunikacji, analityka Big Data i automatyzacja produkcji (tzw. Przemysł ...
Tematy: nowe technologie, handel, komunikacja z klientem, rozwój technologii -
Jak sobie radzą Messenger i inne komunikatory?
12:14 12.04.2018
Choć największy skok w intensywności użytkowania aplikacji Messenger miał miejsce dwa lata temu, w tym roku także odnotowała ona wzrost. Ponadto do kontaktu z markami wykorzystuje go już ponad 1/3 internautów. Wzrosty odnotował także WhatsApp, który jednak jest znacznie rzadziej wykorzystywany. Social media mobilnie Z internetu na smartfonach ...
Tematy: komunikatory internetowe, Messenger, WhatsApp, zachowania konsumentów -
E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem
00:40 14.03.2018
Dynamiczny rozwój segmentu sprzedaży online skutkuje rosnącą świadomością kupujących, którzy od e-sklepów oczekują standardów obsługi oferowanych przez największych graczy z tego segmentu. Jak zorganizować proces obsługi klienta, aby wyróżnić się na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku? 1. Swoboda wyboru Dziś kupujący płynnie przełączają się ...
Tematy: komunikacja z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta, e-commerce -
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
00:34 11.03.2018
Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata? Według ...
Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, obsługa klienta -
Chatboty i voiceboty podbiją firmy jeszcze w tym roku?
12:33 09.03.2018
... komunikacja do prosta droga do odpływu klientów. Prognozy zakładają, że w tym roku większość z nas zamieni choć jedno zdanie z chatbotem. Czy ten ostatni na stałe wpisze się w otaczający nas krajobraz? Zdaje się, że tak. Automatyzacja komunikacji z klientem ... poprowadzić nawet dość złożoną rozmowę z klientem nie popełniając przy tym żadnych błędów ...
Tematy: komunikacja z klientem, nowe technologie, sztuczna inteligencja, chatbot -
Jak marki odpowiadają na komentarze na Facebooku?
10:10 17.01.2018
Standardowo na Facebooku, aby ocenić jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie mierzą systemy do analityki social media, to obsługa klienta na pierwszym ...
Tematy: media społecznościowe, komunikacja z klientem, budowanie marki, monitoring mediów -
10 sposobów na relacje w biznesie
00:45 27.08.2017
... , dlatego zawsze musisz myśleć o tym, jak ulepszać swoje usługi, zaspokajać kolejne potrzeby klientów lub jeszcze lepiej zaspokajać te bieżące. Rozmawiaj z klientem i pytaj go o to, jak zmieniają się jego oczekiwania i wymagania. Dzięki temu nie tylko pokażesz, że zależy ci na jego satysfakcji ...
Tematy: zarządzanie firmą, kontakt z klientem, komunikacja z klientem, relacje biznesowe