celebryci - wiadomości i porady tematyczne
-
Polski show-business: kto największą gwiazdą mediów?
12:26 09.09.2014
Kamil Stoch, Robert Lewandowski oraz Agnieszka Radwańska to według najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” najbardziej medialne gwiazdy polskiego show-businessu. Na kolejnych pozycjach w pierwszej dziesiątce znaleźli się m.in. Marcin Gortat, Marcin Dorociński oraz Marek Kondrat. Według ekspertów opiniotwórczego miesięcznika „Forbes”, ...
Tematy: monitoring mediów, show-business, celebryci, media -
Polski Internet: najpopularniejsi celebryci
10:44 12.08.2013
... polskiego show biznesu. W setce znaleźli się sportowcy, dziennikarze, aktorzy i celebryci, którzy w minionym roku byli najcenniejsi dla reklamodawców. IMM postanowił sprawdzić ... na 7 miejscu pojawia się showman Kuba Wojewódzki, a za nim aktorzy i celebryci. Co ciekawe w rankingu Forbesa Marek Kondrat czy Jerzy Owsiak zajmują wysokie 2 i 3 miejsce – ...
Tematy: znane marki, znane osobistości, marki, celebryci -
Cebra 2011: znane osobistości + marki
12:54 18.01.2011
Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej SMG/KRC przedstawił wyniki badania CEBRA - narzędzia, które pozwala specjalistom w zakresie marketingu oraz agencjom mediowym na wyłonienie par typu "znana osoba + marka" o największym potencjale. Druga odsłona projektu CEBRA pozwala przyjrzeć się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki -
Wyszukiwanie w Internecie: celebryci "niebezpieczni"
00:10 23.08.2010
Według firmy McAfee, producenta zabezpieczeń sieciowych, Cameron Diaz zastąpiła Jessikę Biel na pierwszym miejscu listy gwiazd, których wyszukiwanie w Internecie jest najbardziej niebezpieczne. Już czwarty rok z rzędu firma McAfee bada ikony popkultury, starając się stwierdzić, które nazwiska znanych sportowców, muzyków, polityków, aktorów i ...
Tematy: wyszukiwanie w Internecie, cyberprzestępcy, celebryci, zainfekowane strony -
Cebra 2010: znane osobistości + marki
10:56 18.06.2010
Wybór znanej osoby, która byłaby odpowiednia dla danej marki, jest zadaniem niełatwym. W tego typu "pary" inwestuje się niejednokrotnie miliony złotych, dlatego trafny wybór ma ogromne znaczenie zarówno dla marek, jak i dla reprezentujących je sławnych osób. 16 czerwca 2010 r. MillwardBrown SMG/KRC ogłosił wyniki badania marek i znanych osób Cebra ...
Tematy: Cebra, znane marki, znane osobistości, marki


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem