eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › call centers
  • Call center lubiane przez Polaków

    Call center lubiane przez Polaków

    13:43 09.09.2009

    ... konsultantów znalazły się dopiero na trzecim i czwartym miejscu najlepiej funkcjonujących aspektów call center. Warto zauważyć, że najwyższą ocenę otrzymał czynnik stosunkowo niezbyt ... rozmowy. Natomiast kluczową metodą pomiaru jakości pracy call center powinien być czynnik FCR (First Call Resolution), czyli ilość problemów rozwiązanych przez ... WIĘCEJ

    Tematy: call centers, call center, infolinia, obsługa klienta
  • Call centers: liczba stanowisk rośnie

    Call centers: liczba stanowisk rośnie

    02:04 19.05.2008

    ... zostały dane dotyczące 113 call centers. W fazie drugiej, czyli na przełomie 2007 i 2008 roku - 82 call centers. Dane te nie pozwalają więc na jakiekolwiek szacowanie liczby call centers lub liczby stanowisk. Pozwalają jednak na wstępne podanie do publicznej wiadomości tempa przyrostu stanowisk. Liczba call centers, o których zebrane zostały ... WIĘCEJ

    Tematy: call centers, call center, obsługa klienta, nowe miejsca pracy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: