00:01 29.08.2004
... najwyższe noty zebrały firmy Apple i Dell. Amerykański Indeks Satysfakcji Klientów ACSI to działająca od 10 lat niezależna organizacja zajmująca się oceną zadowolenia ... uzyskali średnio 72 punkty. Jako główne przyczyny wzrostu zadowolenia klientów eksperci ACSI wymieniają spadek cen, wzrost mocy i możliwości komputerów, a także – co przecież ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Fundacja "Dr Clown" uśmiech leczy na poważnie! REKLAMA
ZUS IWA za 2020 roku złóż do 1 lutego
Zaniechanie inwestycji z prawem do odliczenia VAT
Odliczenie VAT od budowy domu: zaległe deklaracje
Zezwolenie na sprzedaż alkoholu - jak je zdobyć?
Na rynkach ostrożny optymizm
Tajemnica telekomunikacyjna a udostępnianie danych abonenta na potrzeby postępowania cywilnego