... Golf Variant, modele 4MOTION z napędem na wszystkie koła oraz sportowe ikony Golf GTI, Golf GTD i Golf ...
... , Holandia, Hiszpania i Szwajcaria. Wyposażenie Bogate wyposażenie seryjne. Tak jak klasyczny Golf i Golf Variant, także Sportsvan będzie oferowany w wersjach wyposażenia Trendline, Comfortline i ... to 1.807 mm, jest zatem mniej więcej tak samo szeroki, jak Golf i Golf Variant, natomiast poprzednik był o 48 mm węższy. Pod względem wysokości, bez ...
... się tego powiedzieć, ładne auto. … i wewnątrz Wewnątrz, to jak najbardziej konwencjonalny VW Golf VII generacji. Szczególnie w części dla kierowcy. Z tyłu jest już nieco inaczej. Tylna ... nad wszystkim panować. A trudno to robić, przy ograniczonej widoczności. W tym przypadku Golf Sportsvan jest omalże ideałem. Okiem przedsiębiorcy Sportsvan jest ...
... kompakcie i delektowanie się chłodnym dniem okraszonym ciepłem i promieniami słońca od VW Golf. Gdy słyszymy Golf, przed oczami staje nam jedna z siedmiu generacji tego modelu, ... . Poza całkowicie zdroworozsądkowym trybem normal, mamy jeszcze do dyspozycji eco, comfort individual i sport, ale doznania z jazdy przy wyborze kolejnych opcji nie są ...
... nie ma znanych z przednionapędowców problemów z trakcją. Ponadto ten Golf umożliwia włączenie sportowego trybu kontroli trakcji (ESC Sport), który pozwala na odpowiednią dawkę szaleństwa i przesunięcie granicy niewidzialnej ręki elektroniki nad tym 1350-kilogramowym nadwoziem. Mimo to Golf GTI nie traci uniwersalności i można nim jeździć na ...
... Performance. Za sprawą funkcji boost, uruchamianej poprzez mocniejsze wciśnięcie pedału przyspieszenia, z silnika można na 10 sekund wykrzesać dodatkowe 25 KM. Golf GTI Clubsport wyposażony w 6-biegową przekładnię mechaniczną przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,3 sekundy i bez problemu osiąga, ograniczoną elektronicznie, prędkość maksymalną ...
... osiągi i zwiększenie mocy może iść w parze z obniżeniem zużycia paliwa. Golf R o mocy 270 KM dzięki nowoczesnemu silnikowi TSI z turbodoładowaniem spala tylko 8,5 litra, czyli ... z Volkswagen Individual stworzyli wersje wyposażenia R-Line. W ofercie dostępne są Golf R-Line i Scirocco R-line z wyposażeniem zastrzeżonym wcześniej dla modeli R, ...
... , obraz Golfa GTI VII generacji wydaje się pełny. Golf GTI ma identyczne wymiary jak standardowy Golf VII generacji: 4255 mm długości, 1790 mm szerokości, 1452 ... w adaptacyjne zawieszenie DCC, dające możliwość wyboru pomiędzy trzema trybami pracy: Comfort, Normal i Sport. Wrażenia z jazdy Nie bardzo pamiętam, jak jeździło się Golfem GTI VI generacji. ...
... auto. … i wewnątrz Wewnątrz, to do pewnego stopnia jak najbardziej konwencjonalny Volkswagen Golf VII generacji. Ale, tylko do pewnego stopnia, a w zasadzie do pewnego miejsca, ... panować. A trudno to robić, przy ograniczonej widoczności. W tej dziedzinie, Sportsvan, jak każdy Golf, jest omalże ideałem. Okiem przedsiębiorcy Sportsvan jest tylko trochę ...
... frajdy z jazdy. Wręcz przeciwnie! Potrafią zawstydzić wiele aut sportowych, które kosztują znacznie więcej od nich. Przykład? Volkswagen Golf R, czyli jeden z najlepszych graczy w swojej klasie. Karoseria Golf R wygląda bardzo niepozornie. Można nawet stwierdzić, że sprawia wrażenie zakamuflowanego. Oczywiście, w porównaniu do klasycznej wersji ma ...
... państwa Golf. Powracając jednak do naszego testowanego egzemplarza, Volkswagen Golf ... Golf VII generacji zaskoczył mnie też swoim zaawansowaniem technologicznej 8-calowy wyświetlacz, dotykowy skrywał w sobie zarówno system multimedialny (USB, HDD, CD, BLUETOOTH), jak także obraz kamery cofania oraz tryby wyboru pracy auta (Normal, Comfort, Eko, Sport ...
... Golfów. Na polskim rynku jest ledwie od kilku miesięcy. Tak, to w zasadzie typowy Golf Variant, tyle że wyżej zawieszony. I poza większym o 20 mm prześwitem, zewnętrznie od „ ... że miały być inne. Oba auta dzieli ponad rok. To wystarczyło, żeby Golf Alltrack zyskał nowe wnętrze. Zdecydowanie bardziej… passatowe. Krótko mówiąc, jest nowocześniej i ...
... końcówkami rur wydechowych (to w slangu małych chłopców najważniejsza cecha, no na liczniku Golf R ma aż 300 km/h więc szacunek by był). Smaczku dodają emblematy z ... biały kolor, dzięki czemu auto było przedstawieniem fajnego kontrastu. Okiem przedsiębiorcy Skoro Golf R to takie świetne „wow” musi być gdzieś haczyk. No tak – samochód kosztuje około ...
... I generacją. Natomiast jeśli postawimy oba auta obok siebie… … To zauważymy, że najnowszy Golf wyraźnie przybrał w „barach”. Słuszne 4255 mm długości i 1799mm szerokości to w ... , a dzięki trybom jazdy (do wyboru są cztery: Comfort, Normal, Individual, Sport) można było dopasować charakterystykę zestawu napędowego i zawieszenia do własnych potrzeb. No ...
... aut kompaktowych. Jeździłem wszystkimi siedmioma generacjami – jedną nawet miałem (II-kę GTD) – a Golf VII 2.0 TDi był pierwszym samochodem prasowym, za kierownicą którego usiadłem. ... korzystałem głównie z opcji Komfort – wtedy VW potrafi być dość wygodny. W opcji Sport robił się już trochę niekomfortowo, a skrzynia biegów przesadnie przeciąga biegi. ...
... Ciężko też mówić o nim “śliczny”, “oszałamiający”, “marzę o nim”. Tak samo wnętrze. Golf. Materiały miłe w dotyku i świetnie spasowane. Deska rozdzielcza bardzo czytelna, ale pozbawiona sportowego ... około 10 litrów/100 km. Po kliknięciu w przycisk Mode i zmianę trybu na Sport auto delikatnie utwardza się, ruchu kierownicy stają się bardziej zwarte, ...
... godne wyciszenie. Po aktywacji sportowego trybu, kurtyna idzie w górę... Golf R pokazuje charakter modyfikując pracę kluczowych podzespołów i zostaje piekielnie szybkim połykaczem ... poprawą bezpieczeństwa. Okiem przedsiębiorcy Bagaż technologiczny i renoma Volkswagena sprawiają, że Golf R nie jest produktem na każdą kieszeń. Ofertę otwiera kwota 162 ...
... jeździło się łatwiej niż w weekend, a jednym z takich pojazdów był szczególny Volkswagen Golf Sporstvan. A dokładnie rzecz ujmując cztery sztuki tego auta. I o dziwo żadne ... sztucznego nadmuchiwania nadwozia. Według mnie to taki zmniejszony Touran, a nie napompowany Golf. Idealnie wpasowuje się w design aktualnej gamy modelowej Volkswagena i oprócz ...
... a zmieniona nazwa z Golfa Plus na przydomek Sportsvan to tylko zabieg marketingowy, ponieważ aspektu „sport” w tym aucie nie da się znaleźć. Są za to atuty rodzinne ... jeszcze powalczyć. Co ważne nie trzeba mieć wówczas włączonego trybu eco. A takie opcje również Golf Sportsvan posiada. Pięć różnych opcji zmienia charakterystykę samochodu pod względem ...
... idealny pojazd firmowy. Testowaliśmy go przez 2500 kilometrów. Volkswagen Golf kombi GTD przeszedł próbę miejską, autostradową, „zwyczajną krajówkę”, polne drogi, sprawdzian z ekojazdy. W ... ? Otóż nie. Wizja autonomicznych pojazdów wkracza do świata aut kompaktowych, bowiem Golf GTD sam skręca. Niestety, po kilkudziesięciu sekundach pojawia się napis ...
... é - studyjnym SUVem z napędem hybrydowym plug-in z TDI - także inne światowe nowości. Są to: Golf GTI Cabriolet oraz Polo BlueGT. Cross Coupé – nowoczesne połączenie TDI i hybrydy ... Volkswagen wprowadzi do oferty dwa pakiety R-Line dla Beetle na bazie najwyższej wersji Sport (1.4 TSI o mocy 118 kW/160 KM i 2.0 TSI o mocy 148 kW/200 KM): pakiet ...
... 100 km (CO2: 139 g/km). Zużycie paliwa nowego Golfa GTI zmniejszyło się w porównaniu z poprzednikiem o 18 procent. Z opcjonalną, 6-biegową przekładnią DSG Golf GTI zużywa 6,4 l/100 km (emisja CO2: 148 g/km). O sportowym charakterze Golfa GTI świadczą tradycyjnie czerwone zaciski hamulców, dwie chromowane końcówki ...
... nie da się jechać ekonomicznie… Okiem przedsiębiorcy Honda Civic w podstawie kosztuje około 62 tysięcy złotych. Prezentowany egzemplarz z silnikiem 1.8 i-VTEC w wersji Sport z manualną skrzynią biegów kosztuje minimum 81 400 zł. Trzeba przy tym zaznaczyć, że wyposażenie jest naprawdę dobre i niewiele brakuje do ...
... są po prostu świetne, podobnie jak ich spasowanie. W tej dziedzinie tylko Golf prezentuje podobny poziom w segmencie C. Fotele w Hondzie są bardzo wygodne. Mają ... również świetne wyciszenie przestrzeni pasażerskiej. Okiem przedsiębiorcy Honda Civic 1.8 i-VTEC w wersji Sport z manualną skrzynią biegów kosztuje minimum 81 400 zł. Trzeba przy tym ...
... Karoseria Niemiecka marka z Wolfsburga słynie z zachowawczego podejścia do designu. I nie tylko Golf, lecz niemal cała gama utrzymana jest w "stylistycznym spokoju". Właśnie dlatego ... DCC (opcja) z możliwością wyboru jednego z trzech trybów: Normal, Comfort lub Sport. Wrażenia z jazdy Scirocco jest wilkiem w wilczej skórze, co potwierdzają nie ...
... W trybie Normal z tyłu słychać jak wydech powarkuje po cichu, a po przełączeniu na Sport do uszu dobiega rasowy dźwięk.... generowany z głośników. Ciekawy trik, ale nie poparty żadnymi ... Są bratnie konstrukcje w ramach koncernu - Golf R Variant i Leon Cupra ST. Oba mają po 300 KM, Leon także z napędem na przód, a Golf tylko z 4Motion. Razem ze ...
... na wysokim poziomie. Najbardziej zaskakuje zniwelowanie podsterowności do absolutnego minimum. Według mnie Golf R (napęd 4MOTION) ma do niej większe skłonności. To pokazuje, ... niemieckie coupe pozwala na wybranie jednego z trybów jazdy: Comfort, Normal lub Sport. To oczywiście wpływa na sztywność wspomnianego wyżej zawieszenia (DCC). Ponadto, słychać ...
... samochody. Najczęściej zaliczam się do tej drugiej grupy, bo sztandarowe: VW Golf III lub Honda Civic na glebie, z popierdującym wydechem przytwierdzonym ... świetnie leży w dłoniach) i napis nad schowkiem przed pasażerem przedniego siedzenia "Renault Sport". Wykonanie przestrzeni pasażerskiej, poza wymienionymi wyżej sportowymi gadżetami, nie ...
... ? Ano dlatego, że Ford zbudował wysokoprężnego mistrza prowadzenia ze sztywnym zawieszeniem, świetnym układem kierowniczym i hamulcami jak żyletki. Leon FR czy Golf GTD, mimo swojej mocy, to przy Focusie mięciutkie kaczuszki. Focus jest twardy, uwielbia przechodzenie z nadsterowności w podsterowność, podskakuje na poprzecznych nierównościach ...
... , najlepszym kompakcie ze stajni lwa, który jako pierwszy dorównał Volkswagenowi Golfowi. Cóż, Golf nigdy nie był dla mnie nigdy wzorem cnót. Ot poprawne do bólu ... przywrócę za bardzo czytelne (gdyby nie kierownica) wskaźniki, które po włączeniu trybu sport, zmieniają kolor na czerwony. I ten obrotomierz kręcący się w przeciwnym kierunki. Fajny ...
... kolejny model jest coraz bardziej stylizowany „na sport”. A wersja FR to, tak jak w Skodzie, rozsądna alternatywa pomiędzy sportem a komfortem. Z zewnątrz… Co ... ładne… Patrząc na Leona ST z profilu, aż trudno uwierzyć, że „ciekawy inaczej” Golf, to jego najbliższa rodzina. Z jednej strony, piękne sportowe linie. Z drugiej, ostre przetłoczenia ...
... niczym kulturyści, którzy zakrywają swoje mięśnie dobrze skrojonymi, sportowymi strojami (Leon Cupra, Golf R). Gdzie dopisać 308 GTi? Jasne, że do tych nieco skromniejszych. ... przeszycia czerwoną nicią i sportową, świetnie leżącą w dłoniach kierownicę. Poza tym, w trybie Sport podświetlenie zegarów może zmienić się na czerwone. Na konsoli centralnej ...
Nasz kraj znajduje się na 5. pozycji pośród najważniejszych partnerów wymiany handlowej brytyjskiej branży motoryzacyjnej. Wyprzedzają nas jedynie Niemcy, Belgia, Hiszpania oraz Francja. W minionym roku polski moto eksport na Wyspy osiągnął wartość 1,5 mld euro, stanowiąc tym samym 6% całości eksportu automotive. Z jednej strony takie wyniki mogą ...
... na kole kierownicy. Z opcji „Normal” korzysta się… w normalnych warunkach. Wariant „Comfort” przydaje się natomiast podczas manewrowania w zatłoczonych miejscach. Z kolei tryb „Sport” aktywuje się podczas dynamicznego pokonywania zakrętów (utwardza układ kierowniczy). Poza tym, koreańskie kombi całkiem nieźle tłumi nierówności. Za dobre efekty ...
... Golf, a za nim długo, długo nic. Koreańskich produkcji typu Hyundai Pony, Daewoo ... a jej układ kierowniczy, choć za jego progresywne wspomaganie odpowiedzialna jest elektryka (możemy ustawić jeden z trybów: Comfort, Sport i Normal - szczególnie polecam środkowy), nie rozczarowuje i, co ciekawe, sprawia wrażenie bardziej dopracowanego niż w Hyundaiu ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Wartość IPO w Europie spadła w 2022 roku o 79,2% rdr
DAX najwyżej od roku
Zakup mieszkania na kredyt 2% nie będzie problemem
Zerowy PIT dla seniorów - czy faktycznie się opłaca? Sprawdź wyliczenia ekspertów podatkowych.
Planujesz zakup auta elektrycznego? Do wyboru masz ponad 100 modeli
Długi Polaków wobec sądów to prawie 750 mln zł
Ustawa Antylichwiarska 3.0 - co się zmieniło?