eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNajcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r. › Najcenniejsze marki technologiczne B2B – 2013

Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.

2013-06-05 09:26

IBM to najcenniejsza technologiczna marka świata w sektorze B2B - taki wynik przynosi ósmy doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 realizowany przez Millward Brown Optimor. Marka ta, warta 112 mld USD, jest trzecią co do wartości marką na świecie i liderem kampanii Smarter Planet. W roku 2012 przychody IBM wzrosły o ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.

fot. mat. prasowe

Najcenniejsze marki technologiczne B2B – 2013 IBM to najcenniejsza technologiczna marka świata w sektorze B2B – taki wynik przynosi ósmy doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: