eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNajcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r. › Najcenniejsze marki telekomunikacyjne – 2013

Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.

2013-06-05 09:26

IBM to najcenniejsza technologiczna marka świata w sektorze B2B - taki wynik przynosi ósmy doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 realizowany przez Millward Brown Optimor. Marka ta, warta 112 mld USD, jest trzecią co do wartości marką na świecie i liderem kampanii Smarter Planet. W roku 2012 przychody IBM wzrosły o ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.

fot. mat. prasowe

Najcenniejsze marki telekomunikacyjne – 2013 W tym roku AT&T wspięło się o dwa miejsca, zajmując 6. miejsce w rankingu Top 100. Wartość marki AT&T zwiększyła się o 10%, sięgając 75 mld USD.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: