eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyInternet w smartfonie ma potencjał › Preferowane typy reklam w internecie w smartfonach

Internet w smartfonie ma potencjał

2013-04-30 13:53

Według IAB Polska na koniec roku 2012 liczba użytkowników smartfonów wśród aktywnych internautów osiągnęła 54% i będzie nadal dynamicznie rosnąc, utrzymując dwucyfrową dynamikę. Oczekiwane są wzrosty nakładów na reklamę produktów i usług mobilnych, a także rozwój samego środowiska mobilnego, które jest dobrym środowiskiem ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Internet w smartfonie ma potencjał

fot. mat. prasowe

Preferowane typy reklam w internecie w smartfonach Jak wynika z badania, internet jest bardzo dobrym nośnikiem do reklamy urządzeń i usług mobilnych, a w szczególności smartfonów. Jest to medium, z którego potencjalni użytkownicy korzystają w sposób bardzo aktywny, sięgając do szerokiego portfolio usług online.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: