eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMoralność płatnicza MMP › W którym momencie najczęściej podejmujesz działania, by odzyskać należności od swoich klientów?

Moralność płatnicza MMP

2013-05-02 00:13

Polscy mikro - i mali przedsiębiorcy dość często akceptują opóźnienia w płatnościach ze strony kontrahentów, a jedynie co trzeci z nich stara się odzyskać swoje należności natychmiast po terminie wystawionym na fakturze - takie są wnioski z badania przeprowadzonego w kwietniu na zlecenie EGB Finanse Sp. z o.o . Tymczasem ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

W którym momencie najczęściej podejmujesz działania, by odzyskać należności od swoich klientów? Dwa tygodnie, a nawet miesiąc – aż 26% mikro – i małych przedsiębiorstw jest skłonnych czekać tyle czasu na opłacenie faktury. Co dziesiąta firma akceptuje wydłużenie tego okresu powyżej miesiąca.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: