Polski Internet a Walentynki
2013-02-14 12:17
Wszechobecne serca i czerwień w każdym odcieniu to niezbity dowód na to, że zbliżają się Walentynki i że jest to święto co najmniej lubiane w sklepach i punktach usługowych. A co sądzą o nim internauci? Z analizy publikacji internetowych i walentynkowych fanpage’y wynika, że luty wcale nie jest tym miesiącem, gdy miłość ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Profil Forever Alone Profil Forever Alone ma na Facebooku ponad 7 mln fanów.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?