eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012

2012-11-30 09:03

Najpopularniejszym formatem reklamowym w polskiej sieci pozostaje niezmiennie Double Billboard, ale reklamodawcy coraz częściej stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. W top3 branż emitujących najwięcej reklam w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – wynika z raportu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. olly - Fotolia.com

Reklama internetowa W III kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w tym czasie kampaniach online – były: Double Billboard (23,8%), Preroll (19,6 %) oraz Rectangle (10%).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: