eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyObsługa klienta a nowe sposoby komunikacji › Odpowiedzialność za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem

Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

2012-11-08 13:21

Dział analityczny magazynu The Economist przeprowadził na zlecenie Genesys badanie dotyczące postrzegania nowych metod komunikacji przez kadrę zarządzającą największych firm. Badanie wykazało, że kanały społecznościowe i mobilne nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Odpowiedzialność za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem 58% ankietowanych na stanowiskach zarządczych wskazało prezesa firmy (CEO) jako osobę odpowiedzialną za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: