eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

2012-11-08 13:21

Dział analityczny magazynu The Economist przeprowadził na zlecenie Genesys badanie dotyczące postrzegania nowych metod komunikacji przez kadrę zarządzającą największych firm. Badanie wykazało, że kanały społecznościowe i mobilne nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Mihai Simonia - Fotolia.com

Media społecznościowe Kanały społecznościowe i mobilne nadal nie są traktowane jako pełnoprawny element obsługi klienta.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: