Usługi double i triple play w 2011 r.
2012-10-18 11:30
Usługi wiązane (pakiety) cieszą się niesłabnącą popularnością konsumentów, co znajduje bezpośrednie przełożenie na działania marketingowe przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił raport z analizy usług wiązanych w Polsce i krajach Unii Europejskiej, ich ceny oraz zakres korzystania przez ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Struktura kosztów w pakiecie Stosowane powszechnie przez operatorów promocje na opłaty jednorazowe sprawiają, że ich udział w strukturze kosztów jest niewielki – maksymalnie 6% w ofercie Multimedia Polska
na 12 miesięcy
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?