Rynek wewnętrzny w Polsce 2011
2012-09-27 13:22
Publikacja "Rynek wewnętrzny w 2011 r." przygotowana przez GUS prezentuje informacje z zakresu działalności handlowej i usługowej dotyczące wartości i struktury sprzedaży detalicznej oraz hurtowej, infrastruktury handlowej, kształtowania się dynamiki obrotów przedsiębiorstw handlowych i usługowych. Uzupełnieniem informacji o procesach ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Struktura sprzedaży hurtowej Wzrost sprzedaży hurtowej zanotowano w grupie towarów nieżywnościowych o 12,2%, w zakresie sprzedaży żywności o 10,4% i sprzedaży napojów alkoholowych o 8,7%
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?