eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek mediów i reklamy 2012-2016 › Wartość poszczególnych segmentów rynku mediów i rozrywki w Polsce

Rynek mediów i reklamy 2012-2016

2012-06-15 10:33

Do 2016 r. globalne wydatki na rozrywkę i media przekroczą 2 bln USD. Rynek polski w nadchodzących latach będzie rósł szybciej niż Europa Zachodnia, osiągając w 2016 r. wartość 12,7 mld USD - wynika z najnowszego raportu firmy doradczej PwC "Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016". Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek mediów i reklamy 2012-2016

fot. mat. prasowe

Wartość poszczególnych segmentów rynku mediów i rozrywki w Polsce Wartość poszczególnych segmentów rynku mediów i rozrywki w Polsce oraz prognozowana stopa wzrostu CAGR

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: