eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek mediów i reklamy 2012-2016 › Prognozowana zmiana udziałów poszczególnych segmentów rynku reklamy w Polsce

Rynek mediów i reklamy 2012-2016

2012-06-15 10:33

Do 2016 r. globalne wydatki na rozrywkę i media przekroczą 2 bln USD. Rynek polski w nadchodzących latach będzie rósł szybciej niż Europa Zachodnia, osiągając w 2016 r. wartość 12,7 mld USD - wynika z najnowszego raportu firmy doradczej PwC "Global Entertainment and Media Outlook 2012-2016". Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Prognozowana zmiana udziałów poszczególnych segmentów rynku reklamy w Polsce W Polsce widać wyraźny wzrost wydatków na reklamę w Internecie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: