Tylko wakacje lepsze niż bilet na Euro 2012
2012-03-21 10:35
Polacy wyjątkowo cenią sobie możliwość obejrzenia na żywo spotkań piłkarskich rozgrywanych w ramach UEFA Euro 2012. Na potrzeby raportu On Board PR i Instytutu Homo Homini "Euro 2012: Czy Euro opłaci się sponsorom?" zapytano ich o to, którą rzecz spośród przedstawionych propozycji najbardziej chcieliby dostać. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Co wybierają Polacy? Od biletu na Euro atrakcyjniejsze są tylko wycieczki zagraniczne
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?