eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozySpożywcze marki własne w 2011 roku › Procentowy udział liczby kontroli w poszczególnych sieciach handlowych.

Spożywcze marki własne w 2011 roku

2012-01-20 12:16

Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką - w stosunku do roku 2008 aż dwukrotnie. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej - przetwory owocowe i mięsne. Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej prezentuje raport UOKiK. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Spożywcze marki własne w 2011 roku

fot. mat. prasowe

Procentowy udział liczby kontroli w poszczególnych sieciach handlowych. Najwięcej kontroli przeprowadzono w sieci Biedronka

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: