Spożywcze marki własne w 2011 roku
2012-01-20 12:16
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką - w stosunku do roku 2008 aż dwukrotnie. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej - przetwory owocowe i mięsne. Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej prezentuje raport UOKiK. Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Procentowy udział liczby kontroli w poszczególnych sieciach handlowych. Najwięcej kontroli przeprowadzono w sieci Biedronka
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?