Kryzys a wydatki świąteczne Polaków
2011-12-08 10:36
Mimo widma recesji, Polacy wydadzą na prezenty świąteczne 9 mld zł wynika z badania "Preferencje Świąteczne Polaków" przeprowadzonego przez Gemius na zlecenie MyDeal.pl. Większość z nas wyda tyle samo lub więcej, niż w zeszłym roku. Coraz popularniejszym źródłem prezentów stają się serwisy zakupów grupowych. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Różnice w wydatkach na prezenty w porównaniu z 2010 r. Różnice w wydatkach na prezenty w porównaniu z 2010 r.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?