Zaufanie klienta ważne w handlu online
2011-06-30 00:05
Serwis Ceneo.pl przeprowadził w czerwcu badanie, które miało na celu sprawdzenie tego, jak zaufanie do sklepów wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Okazuje się, że nie dla wszystkich najniższa cena jest najważniejsza. Oczywiście jest to bardzo istotny czynnik, ale użytkownicy Ceneo.pl zwracają dużą uwagę na to, czy sklep posiada ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Czy Pana/Pani zdaniem zaufanie klientów przekłada się na liczbę zamówień? Czy Pana/Pani zdaniem zaufanie klientów przekłada się na liczbę zamówień?
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?