eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyEuropejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media › Ekwiwalent reklamowy publikacji uzyskany w mediach przez miasta – kandydatów w badanym okresie

Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media

2011-03-22 12:43

Instytut Monitorowania Mediów przeprowadził wielowymiarową analizę wizerunku pięciu miast - finalistów do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. Najbardziej medialnym kandydatem okazało się najmniejsze miasto - Lublin. Drugą z kolei największą liczbą wystąpień w prasie, radiu i telewizji mogą pochwalić się Katowice, a na trzecim ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Europejska Stolica Kultury 2016: kandydaci a media

fot. mat. prasowe

Ekwiwalent reklamowy publikacji uzyskany w mediach przez miasta – kandydatów w badanym okresie Ekwiwalent reklamowy publikacji uzyskany w mediach przez miasta – kandydatów w badanym okresie

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: