Polski konsument 2009
2010-12-20 11:15
Uwielbiasz zakupy i nie ufasz reklamie? Jesteś "nieostrożnym optymistą". A może sceptycznie podchodzisz do sprzedawców i starannie wybierasz produkty? "Nieufny lider" to właśnie ty. O tym, jakim jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Czy zdarza się Panu(i) kupować rzeczy pod wpływem impulsu, takie, które okazują się niepotrzebne? Czy zdarza się Panu(i) kupować rzeczy pod wpływem impulsu, takie, które okazują się niepotrzebne?
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?